Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGrytsun, V.-
dc.contributor.authorShcherbak, V.-
dc.date.accessioned2021-05-09T12:03:44Z-
dc.date.available2021-05-09T12:03:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationGrytsun V. Development of business corporate strategies / V. Grytsun, V. Shcherbak // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 9-13.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17527-
dc.description.abstractWe have conducted the comparative analysis of the concepts "strategy" and "competitive strategy"; determined the opportunities to develop a competitive strategy of the enterprise using the example of LLC "Silpo"; made expert appraisal of qualitative indicators of competitiveness of supermarkets located in the city of Kiev, and analyzed the mechanism of formation and a choice of the strategic objectives of the trade enterprise. On the basis of the prepared matrix of SWOT-analysis of LLC "Silpo-Food" we have proposed the competitive strategy for the given enterprise.uk
dc.description.abstractПроведено порівняльний аналіз змісту понять "стратегія" та "конкурентна стратегія"; визначено можливості розробки конкурентної стратегії підприємства на прикладі ТОВ "Сільпо"; складено експертні оцінки якісних показників конкурентоспроможності супермаркетів міста Києва, а також проаналізовано механізм формування і вибору стратегічних цілей торговельного підприємства. На основі складеної матриці SWOT-аналізу ТОВ "Сільпо-Фуд" запропоновано конкурентну стратегію для даного підприємства.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectobjectivesuk
dc.subjectcomtetetivenessuk
dc.subjecttrade enterpriseuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectціліuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectторгівельне підприємствоuk
dc.titleDevelopment of business corporate strategiesuk
dc.title.alternativeВикористання корпоративної стратегії для розвитку підприємстваuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГрицун, В. О.-
local.contributor.altauthorЩербак, В. Г.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-12-03-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionПідприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P009-013.pdf883,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.