Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСлітюк, О. О.-
dc.contributor.advisorОвчарек, В. Є.-
dc.contributor.authorСеменяка, І. В.-
dc.contributor.authorМельник, Ю. О.-
dc.date.accessioned2021-05-08T14:19:02Z-
dc.date.available2021-05-08T14:19:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПринципи використання фотографії в сучасному рекламному графічному дизайні / І. В. Семеняка, Ю. О. Мельник ; наук. кер. О. О. Слітюк, В. Є. Овчарек // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 565-570.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17513-
dc.description.abstractРозглянуті питання, пов'язані з проблемами застосування фотографічних композицій в сучасному рекламному графічному дизайні. Досліджено особливості використання фотозображень у різних рекламних носіях, проаналізовано особливості психології сприйняття рекламної фотографіки, розглянуто технічні аспекти виробництва рекламних фотографічних композицій. Виявлення принципів проектування рекламних фотографічних композицій, дозволять дизайнерам-графікам вийти на новий рівень проектної творчості з використанням сучасних фототехнологій.uk
dc.description.abstractThe issues related to the problems of using photographic compositions in modern advertising graphic design are considered. The features of the use of photographic images on various advertising media are investigated, the peculiarities of the psychology of perception of advertising photography are analyzed, the technical aspects of the production of advertising photographic compositions are considered. Revealing the principles of designing advertising photographic compositions will allow graphic designers to reach a new level of design creativity using modern photo technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфотографіяuk
dc.subjectфотодизайнuk
dc.subjectфотографікаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламний плакатuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectphotographyuk
dc.subjectphoto designuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising posteruk
dc.subjectinternet advertisinguk
dc.titleПринципи використання фотографії в сучасному рекламному графічному дизайніuk
dc.title.alternativePrinciples of using photography in modern advertising graphic designuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSemeniaka, I. V.-
local.contributor.altauthorMelnyk, Yu. O.-
local.contributor.altauthorSlitiuk, O. O.-
local.contributor.altauthorOvcharek, V. Ye.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P565-570.pdf275,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.