Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYevseytseva, Olena-
dc.contributor.authorSapian, A. S.-
dc.date.accessioned2021-05-02T19:41:29Z-
dc.date.available2021-05-02T19:41:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationYevseytseva O. The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutions / O. Yevseytseva, A. S. Sapian // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 23-27.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17426-
dc.description.abstractIn the article the main aspects that influence on the marketing communications mix, development of marketing strategy for higher education are described. The methods of analysis and synthesis are used to make research. The elements that form the marketing strategy of higher education are presented. The importance of using marketing strategies of higher education institutions are emphasized. The features of marketing strategy development institutions that are effective for use in practice are described.uk
dc.description.abstractУ статті визначено головні аспекти, які впливають на маркетингові комунікації, на розробку маркетингової стратегії вищого навчального закладу. Використано для дослідження методи аналізу та синтезу. У статті представлено елементи, які формують маркетингову стратегію вищого навчального закладу. Підкреслено значимість використання маркетингових стратегій в діяльності вищих навчальних закладів. Розглянуто особливості розробки маркетингової стратегії ВНЗ, що є ефективними для застосування на практиці.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectmarketing communication mixuk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjectmarketing strategiesuk
dc.subjectmarket of educational servicesuk
dc.subjecteducational servicesuk
dc.subjectmarketing of educational servicesuk
dc.subjectdevelopment marketing strategyuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk
dc.subjectрозробка маркетингової стратегіїuk
dc.titleThe marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsuk
dc.title.alternativeОсобливості застосування маркетингових комунікацій у стратегії просування закладів освітиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЄвсейцева, О. С.-
local.contributor.altauthorСапян, А. С.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P023-027.pdf678,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.