Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/174
Назва: Застосування шрифтів в рекламі
Інші назви: Using fonts in advertising
Применение шрифта в рекламе
Автори: Дидик, А. А.
Ключові слова: outdoor advertising
graphic design
print
font
color
graphics
наружная реклама
графический дизайн
шрифт
знак
цвет
графика
зовнішня реклама
графічний дизайн
шрифт
знак
колір
графіка
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Дидик, А. А. Застосування шрифтів в рекламі / А. А. Дидик // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 85-90.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): В ході виявлення особливостей застосування шрифтів в рекламі, визначено психологію сприйняття та загальні правила використання шрифту в рекламі. Досліджено особливості використання шрифтів у рекламі в загальному історико-культурному та соціальному контексті. Результати проведених досліджень можуть бути використані в сфері зовнішньої реклами та в повсякденній роботі дизайнерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/174
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V83_P085-090.pdf241,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.