Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарінова, А. Г.uk
dc.date.accessioned2015-11-19T13:22:18Z-
dc.date.available2015-11-19T13:22:18Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЖарінова, А. Г. Пріоритетні напрями підвищення ефективності механізму управління інтелектуальним капіталом / А. Г. Жарінова // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 9-14.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/173-
dc.description.abstractВизначено напрями удосконалення управління інтелектуальним капіталом для формування суспільства знань. В процесі дослідження застосовано загальнонаукові та специфічні методи наукового пізнання: порівняння, аналогія, історичний метод, аналіз, синтез. У статті визначені й охарактеризовані напрями підвищення ефективності механізму управління інтелектуальним капіталом. Вдосконалено механізм управління інтелектуальним капіталом на загальнодержавному рівні. Здійснене прогнозування результатів реалізації окреслених заходів з оптимізації управління нематеріальними ресурсами на процес формування суспільства знань.uk
dc.languageuk
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectmanagement mechanismen
dc.subjectintellectual capitalen
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectмеханизм управленияru
dc.subjectинтеллектуальный капиталru
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectмеханізм управлінняuk
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.titleПріоритетні напрями підвищення ефективності механізму управління інтелектуальним капіталомuk
dc.title.alternativePriority directions of efficiency improvement of intellectual capital managementen
dc.title.alternativeПриоритетные направления повышения эффективности механизма управления интеллектуальным капиталомru
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorZharinova, A.en
local.contributor.altauthorЖаринова , А. Г.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (83)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V83_P009-014.pdf247,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.