Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, М. І.-
dc.contributor.authorГригоревська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-04-20T17:46:23Z-
dc.date.available2021-04-20T17:46:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкрипник М. І. Напрями вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління диферсифікацією діяльності субʼєктів тиристичної індустрії / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. – 2020. – Т. 25, Вип. 5 (84). – С. 140-145.uk
dc.identifier.issn2304-0920 (print)uk
dc.identifier.issn2664-696X (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17366-
dc.description.abstractМетою статті є розвиток теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій з удосконалення підходів до формування системи інформаційного забезпечення управління диверсифікацією діяльності субʼєктів туристичної індустрії. У статті запропоновано етапи формування інформаційно-аналітичного забезпечення управління диверсифікацією субʼєктів туристичної індустрії. Наведено характеристику елементів стратегічної інформації з позиції впливу на неї підсистеми бухгалтерського обліку та економічного аналізу. На основі наведених пропозицій запропоновано комплексну модель інформаційно-аналітичного забезпечення формування диверсифікаційної стратегії субʼєктів туристичної індустрії, яка включає оцінку інформації для зміни або коригування стратегії, опис інформації для оцінки ризиків обраної диверсифікаційної стратегії; опис інформації для контролю реалізації диверсифікаційної стратегії; оцінку інформації для розробки і обґрунтування стратегії диверсифікації; забезпечення своєчасного виконання стратегії; прийняття альтернативного рішення щодо обрання диверсифікаційної стратегії. Використання запропонованого методологічного підходу дозволило обґрунтувати порядок застосування методичних прийомів оцінки диверсифікаційної стратегії субʼєктів туристичної індустрії, зокрема в частині уточнення послідовності її вибору.uk
dc.description.abstractЦелью статьи является развитие теоретических положений и разработка методических рекомендаций по совершенствованию подходов к формированию системы информационного обеспечения управления диверсификацией деятельности субъектов туристической индустрии. В статье предложены этапы формирования информационно-аналитического обеспечения управления диверсификацией субъектов туристической индустрии. Приведена характеристика элементов стратегической информации с позиции влияния на нее подсистемы бухгалтерского учета и экономического анализа. На основе приведенных предложений предложена комплексная модель информационно-аналитического обеспечения формирования диверсификационной стратегии субъектов туристической индустрии, включающая оценку информации для изменения или корректировки стратегии, описание информации для оценки рисков выбранной диверсификационной стратегии; описание информации для контроля реализации диверсификационной стратегии; оценку информации для разработки и обоснования стратегии диверсификации; обеспечение своевременного выполнения стратегии; принятия альтернативного решения об избрании диверсификационной стратегии. Использование предложенного методологического подхода позволило обосновать порядок применения методических приемов оценки диверсификационной стратегии субъектов туристической индустрии, в частности в части уточнения последовательности ее выбора.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to develop theoretical provisions and develop guidelines for improving approaches to the formation of a system of information support for the management of diversification of the tourism industry. In the process of research the methods of observation, comparison, analysis, synthesis, generalization were used. The study is based on the hypothesis that high-quality information support will increase the validity, efficiency and analytical information on the development of a strategy to diversify the tourism industry in accordance with modern management requirements, strengthen the responsibility of performers and minimize risks. The article proposes the stages of formation of information-analytical support of diversification management of tourism industry entities (delineation of information requests of stakeholders, accumulation and systematization of information, transmission and grouping of information, its evaluation; generalization of information and formation of a comprehensive conclusion on the possibility of forming diversification strategy ). The characteristics of the elements of strategic information from the standpoint of the influence of the subsystem of accounting and economic analysis on it are given. Based on the above proposals, a comprehensive model of information and analytical support for the formation of a diversification strategy of the tourism industry, which includes an assessment of information to change or adjust the strategy, a description of information to assess the risks of the selected diversification strategy; description of information to control the implementation of the diversification strategy; evaluation of information to develop and justify a diversification strategy; ensuring timely implementation of the strategy; making an alternative decision on choosing a diversification strategy. The use of the proposed methodological approach allowed to substantiate the procedure for applying the methods of assessing the diversification strategy of the tourism industry, in particular in terms of clarifying the sequence of its choice.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдиверсифікаціяuk
dc.subjectстратегія диверсифікаціїuk
dc.subjectінформаційно-аналітичне забезпеченняuk
dc.subjectбухгалтерська звітністьuk
dc.subjectризикиuk
dc.subjectдиверсификацияuk
dc.subjectстратегия диверсификацииuk
dc.subjectинформационно-аналитическое обеспечениеuk
dc.subjectбухгалтерская отчетностьuk
dc.subjectрискиuk
dc.subjectdiversificationuk
dc.subjectdiversification strategyuk
dc.subjectinformation and analytical supportuk
dc.subjectaccountinguk
dc.subjectrisksuk
dc.titleНапрями вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення управління диферсифікацією діяльності субʼєктів тиристичної індустріїuk
dc.title.alternativeНаправления совершенствования информационно-аналитического обеспечения управления диверсификацией деятельности субъектов туристической индустрииuk
dc.title.alternativeDirections of improvement of information-analytical support of management of diversification of activity of subjects of tourist and historyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorСкрыпник, М. И.-
local.contributor.altauthorГригоревская, Е. А.-
local.contributor.altauthorSkrypnyk, Margaryta-
local.contributor.altauthorHryhorevska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Одеського національного університету. Серія : Економікаuk
local.sourceOdessa National University Herald. Economyuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.identifier.doi10.32782/2304-0920/5-84-24uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26.pdf342,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.