Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКулік, Д. І.-
dc.date.accessioned2021-04-08T14:29:03Z-
dc.date.available2021-04-08T14:29:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспекти / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій : монографія / за заг. ред. Є. І. Нагорного. – Суми : Триторія, 2020. – С. 312-320.uk
dc.identifier.isbn978-966-97985-5-8uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17338-
dc.description.abstractДіджиталізація набирає все більших обертів, щороку з'являється все більше нових методів та інструментів просування, які необхідно аналізувати. Саме тому бурхливий розвиток реклами за допомогою лідерів думок в Інтернеті потребує детального вивчення, що дасть змогу бренд-менеджерам зекономити кошти, не витрачаючись на найдорожчий сьогодні канал реклами, яким є телебаченння, та мати амбасадорів брендів (послів марки), які напряму асоціюватимуться у споживачів із брендом та сформують лояльність до нього на підсвідомому рівні.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлідер думокuk
dc.subjectмаркетинг впливуuk
dc.subjectканал просуванняuk
dc.subjectінфлюенсерuk
dc.subjectблогерuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleЛідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиuk
dc.title.alternativeЛидеры мнений в системе маркетинга влияния каналов продвижения: теоретические аспектыuk
dc.title.alternativeOpinion leaders in the system of marketing the influence of promotion channels: theoretical aspectsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorКулик, Дарья Игоревна-
local.contributor.altauthorKulik, Daria-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМаркетингове тестування ринкових перспектив товарних інноваційuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингове-тестування-Біловодська_Кулік.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.