Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17333
Назва: | Особливості організації сучасного навчального середовища для підготовки майбутніх дизайнерів |
Інші назви: | Features of organizing a modern learning environment for the future designers training |
Автори: | Полякова, Ольга Шмельова, Олександра Агліуллін, Р. М. Векліч, А. М. |
Ключові слова: | студентський коворкінг неформальні навчальні простори формальні середовища заклад вищої освіти фахова компетентність професійні навички student coworking informal learning spaces formal environments institution of higher education professional competence professional skills |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Особливості організації сучасного навчального середовища для підготовки майбутніх дизайнерів / О. Полякова, О. Шмельова, Р. М. Агліуллін, А. М. Векліч // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – Košice, Slovakia. – 2020. – Volume 8, № 2. – P. 52-56. |
Source: | Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто чинники, що впливають на формування сучасного навчального середовища закладів вищої освіти в контексті підготовки майбутнього дизайнера. Наведено основні умови мотивації творчої діяльності студента. Встановлено, що внутрішні суб’єктивні умови не підлягають змінам з боку викладача через свою генетичну природу або сформований рівень внутрішньої мотивації до творчості; також встановлено, що зовнішні об’єктивні умови мотивації представлені змінюваними керованими психолого-педагогічними чинниками, які є дієвим інструментом викладача для створення відповідного стимулюючого творчість студентів навчального середовища. Надано визначення навчального середовища як сукупності конкретних матеріальних, комунікаційних і соціальних умов, що забезпечують процеси викладання та навчання. Розглянуто ознаки поділу фізичних навчальних середовищ на формальні та неформальні відповідно до функціонального призначення та форми взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Надано визначення формальних навчальних середовищ на базі закладу вищої освіти. Розглянуто взаємозв’язок організації формальних навчальних середовищ з актуальною для поточної освітньої дисципліни форми та способу взаємодії викладача з студентами та студентами між собою. Визначено функціональні особливості організації формального навчального середовища. Встановлено потреби студентів, які неформальні середовища на базі закладів вищої освіти в змозі функціонально задовольнити. Наведено найбільш розповсюджені типи розміщення неформальних навчальних середовищ в функціонально-планувальній структурі закладу. Надано визначення коворкінгу як одного з сучасних видів неформальних навчальних середовищ. Розглянуто три типи формування студентських коворкінгів в структурі ЗВО: створення окремих спеціально обладнаних приміщень, організація на базі існуючих неформальних просторів закладу, інтеграція у існуючі середовища формальних навчальних середовищ з використанням в позанавчальний час. Проаналізовано поточний стан в Україні реалізації студентських коворкінгів на базі закладів вищої освіти. The article deals with the factors influencing the formation of the modern educational environment of higher education institutions in the context of future designer training. The basic conditions for motivation of student's creative activity are given. It is established that internal subjective conditions are not subject to change by the teacher due to their genetic nature or formed level of intrinsic motivation for creativity; it is also found that the external objective conditions of motivation are represented by changeable guided psychological and pedagogical factors, which are an effective tool of the teacher for creating the appropriate stimulating students’ creativity learning environment. The definition of the learning environment as a set of concrete material, communication and social conditions providing the teaching and learning processes is given. The features of the division of physical learning environments into formal and informal are considered, according to the functional purpose and form of interaction of the educational process subjects. The definition of formal learning environments at the institution of higher education is given. The interrelation of the organization of formal learning environments with the form and method of interaction of the teacher with students and students relevant to the current educational discipline is considered. Functional peculiarities of organization of formal learning environment are determined. Requirements of students are found which informal environments at higher education institutions are able to functionally satisfy. The most common types of informal learning environments placement in the functional and planning structure of the institution are given. The definition of coworking as one of the modern types of non-formal learning environments is given. Three types of student coworkings’ formation in the structure of higher education institutions are considered: creation of separate specially equipped premises, organization on the basis of existing informal spaces of the institution, integration into existing environments of formal educational environments using them at after-lessons time. The current situation in Ukraine of realization of student coworkings on the basis of higher education institutions is analyzed |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17333 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів Кафедра ергономіки і дизайну |
ISSN: | 1338-9432 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра моди та стилю (МС) Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Словаччина.pdf | 2,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.