Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17326
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, О. І.-
dc.contributor.authorЯренко, Г. О.-
dc.date.accessioned2021-04-05T13:53:57Z-
dc.date.available2021-04-05T13:53:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХоменко О. І. Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використання / О. І. Хоменко, Г. О. Яренко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 33-35.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17326-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleПідсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використанняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2015-04-
local.conference.nameАктуальні проблеми розвитку економічної кібернетикиuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P033-035.pdf101,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.