Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17322
Назва: Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингу
Автори: Яренко, А. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингу / А. В. Яренко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 26-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17322
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P026-027.pdf50,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.