Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17320
Назва: Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку України
Автори: Яренко, А. В.
Рамола, М.-К. П.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку України / А. В. Яренко, М.-К. П. Рамола // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 22-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17320
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P022-024.pdf55,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.