Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОтенко, І. П.uk
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.uk
dc.contributor.authorСамок, О.uk
dc.date.accessioned2021-03-30T20:31:48Z-
dc.date.available2021-03-30T20:31:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationОтенко І. П. Використання різних видів технологій у міжнародному бізнесі [Текст] / І. П. Отенко, О. В. Птащенко, О. Самок // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2020. - № 5 (151). - С. 38-44.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17305-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні технології, що використовуються сучасними транснаціональними корпораціями. Визначено ключові тенденції розвитку сучасного технологічного простору та окреслено подальші його перспективи. Зазначається, що одним із найбільш значущих проявів нової економіки є процес комерціалізації інформаційної сфери та перенесення ділової активності й частини бізнес-процесів до кіберпростору, що стало потужним драйвером її розвитку та зародження нової індустрії – електронної комерції, що за короткий час стає дуже перспективним і досить динамічним сектором економіки. Підкреслюється, що цей сектор базується на нових методах співпраці між виробниками, споживачами, посередниками, а також на нових конкретних методах просування товарів на ринок, проте в той же час не заперечує традиційних форм взаємодії між економічними агентами та руху товарів, а навпаки – доповнює їх. У рамках цього дослідження інформаційні мережі розглядаються як середовище, в якому відбуваються бізнес-процеси, і водночас як інфраструктура електронної комерції. Результати дослідження свідчать, що використання сучасних технологій забезпечує міжнародному бізнесу адаптацію до динамічних проявів глобалізації та інтеграції, а також сприяє формуванню сучасного глобального економічного простору. Крім того, аналіз теоретичного базису дослідження технологічного простору дає підстави стверджувати, що інформаційне суспільство спонукає виробників товарів та послуг стрімкіше продукувати технології різних рівнів та пропонувати методологію їх використання.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные технологии, используемые современными транснациональными корпорациями. Определены ключевые тенденции развития современного технологического пространства и очерчены дальнейшие его перспективы. Отмечается, что одним из наиболее значимых проявлений новой экономики является процесс коммерциализации информационной сферы и переноса деловой активности и части бизнес-процессов в киберпространство, что послужило мощным драйвером её развития и зарождения новой индустрии – электронной коммерции, которая за короткое время становится очень перспективным и достаточно динамичным сектором экономики. Подчёркивается, что этот сектор базируется на новых методах сотрудничества между производителями, потребителями, посредниками, а также на новых конкретных методах продвижения товаров на рынок, но в то же время не отрицает традиционных форм взаимодействия между экономическими агентами и движения товаров, а наоборот – дополняет их. В рамках данного исследования информационные сети рассматриваются как среда, в которой происходят бизнес-процессы, и в то же время как инфраструктура электронной коммерции. Результаты исследования свидетельствуют, что использование современных технологий обеспечивает международному бизнесу адаптацию к динамическим проявлениям глобализации и интеграции, а также содействует формированию современного глобального экономического пространства. Кроме того, анализ теоретического базиса исследования технологического пространства даёт основания утверждать, что информационное общество побуждает производителей товаров и услуг стремительнее продуцировать технологии различных уровней и предлагать методологию их использования.ru
dc.description.abstractThe paper offers insights into basic technology used by modern multinational corporations along with identifying the key trends in modern technological environment and outlining its further development prospects. The study reveals that one of the most significant manifestations of the new economy is the process of commercialization of the information sector and the transfer of business operations and part of business process to cyberspace which drives its growth together with the emergence of a new industry – e-commerce, a new sector of the economy that rapidly is becoming more promising and dynamic. It is emphasized that this sector is based on the new models of cooperation between producers, consumers and intermediaries, as well as on new specific product promotion methods. Yet, this does not deny traditional forms of interaction between economic agents and the movement of goods, on the contrary – suggests alternatives to complement them. Within the scope of this article, information networks are considered both as the environment for running business processes, and as the e-commerce infrastructure. The research findings demonstrate that use of modern technology contributes to better adaptation of international business to dynamic challenges of globalization and integration, as well as ensures progress in shaping a modern global economic area. Apart from that, an in-depth analysis of the contemporary technological environment provides evidence that information society encourages producers of goods and services to more rapidly develop technologies at different levels and to suggest a methodology for their application.en
dc.languageuk
dc.subjectвисокі технологіїuk
dc.subjectміжнародний маркетинг високих технологійuk
dc.subjectвисокотехнологічні підприємстваuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectТНКuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectвысокие технологииru
dc.subjectмеждународный маркетинг высоких технологийru
dc.subjectвысокотехнологичные предприятияru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectинформационные технологииru
dc.subjectмаркетинговый инструментарийru
dc.subjectтехнологияru
dc.subjecthigh technologyen
dc.subjectinternational marketing of high technologyen
dc.subjecthigh-tech businessesen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectTNCen
dc.subjectinformation technologiesen
dc.subjectmarketing toolkiten
dc.subjecttechnologyen
dc.titleВикористання різних видів технологій у міжнародному бізнесіuk
dc.title.alternativeUsing different types of technology in international business
dc.title.alternativeИспользование различных видов технологий в международном бизнесе
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorОтенко, И. П.ru
local.contributor.altauthorПтащенко, Е. В.ru
local.contributor.altauthorOtenko, I. P.en
local.contributor.altauthorPtashchenko, O. V.en
local.contributor.altauthorSamok, O.en
local.subject.sectionПроблеми розвитку економікиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 5 (151)uk
local.identifier.doi10.30857/2413-0117.2020.5.4
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V151_P038-044.pdf240,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.