Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/172
Назва: Дизайн логотипу як основи фірмового стилю
Інші назви: Logo’s design as a basis of corporate identity
Дизайн логотипа как основы фирменного стиля
Автори: Гніденко, М. С.
Колесніков, В. В.
Ключові слова: logo
logo design
corporate identity
graphic design
color
логотип
дизайн логотипа
фирменный стиль
графический дизайн
цвет
логотип
дизайн логотипу
фірмовий стиль
графічний дизайн
кольори
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Гніденко, М. С. Дизайн логотипу як основи фірмового стилю / М. С. Гніденко, В. В. Колесніков // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (82) : Серія "Технічні науки". - C. 73-78.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Теоретично досліджено особливості дизайну логотипу як основи фірмового стилю. В процесі дослідження використано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії, історичний метод. Розглянуто значення образів та кольорів, які використовуються при створенні логотипу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/172
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V82_P073-078.pdf251,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.