Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1719
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнковець, Т. М.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:48:53Z-
dc.date.available2016-05-11T07:48:53Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЯнковець Т. М. Інноваційні підходи до ціноутворення на продукцію промислового підприємства [Текст] / Т. М. Янковець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 1 (69). - C. 256-263.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1719-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано залежність формування ціни на продукцію промислових підприємств від обраної базової стратегії. На прикладі діючих підприємств легкої промисловості запропоновано інноваційні підходи до встановлення ціни з урахуванням результатів попередньої діяльності та стратегічних напрямів розвитку. Наведено кодування запропонованих методів ціноутворення за розробленою у попередніх працях класифікацією інновацій.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована зависимость формирования цены на продукцию промышленных предприятий от выбранной базовой стратегии. На примере действующих предприятий легкой промышленности предложены инновационные подходы к установлению цены с учетом результатов предыдущей деятельности и стратегических направлений развития. Приведена кодировка предложенных методов ценообразования в соответствии с разработанной в предыдущих работах классификацией инноваций.ru
dc.description.abstractIn the article the dependence of the formation of prices of products of industrial enterprises from selected basic strategy. For the example of light industry to offer innovative approaches to set prices based on the results of previous activities and strategic directions. See encoding proposed pricing methods in accordance with our previous studies in the classification of innovation.en
dc.languageuk
dc.subjectbasic strategyen
dc.subjectinnovationen
dc.subjectpricingen
dc.subjectinnovative pricingen
dc.subjectбазовые стратегииru
dc.subjectинновацииru
dc.subjectценообразованиеru
dc.subjectинновационные методы ценообразованияru
dc.subjectбазові стратегіїuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectціноутворенняuk
dc.subjectінноваційні методи ціноутворенняuk
dc.titleІнноваційні підходи до ціноутворення на продукцію промислового підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYankovets, Т.en
local.contributor.altauthorЯнковец, Т. Н.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (69)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V69_P256-263.pdf343,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.