Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, М. І.-
dc.contributor.authorГригоревська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-02-16T14:54:20Z-
dc.date.available2021-02-16T14:54:20Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationСкрипник М. І. Розвиток підходів до формування інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємством в умовах циркулярної економіки / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. – 2020. – № 12 (44), Т. 2. – С 86-93.uk
dc.identifier.issn2520-2294 (print)uk
dc.identifier.issn2709-5444 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17093-
dc.description.abstractУ статті поставлено задачу розвинути підходи до формування інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємством в умова циркулярної економіки. У процесі дослідження використано методи спостереження, порівняння, аналізу, синтезу, узагальнення та економіко-статистичний метод. В основу дослідження поставлено гіпотезу, що належним чином сформоване інформаційне забезпечення є важливим елементом оцінки розробленої стратегії циркулярної економіки на підприємствах усіх галузей економічної діяльності. На основі витягу результатів опитування 11380 респондентів – представників менеджменту підприємств 133 країн світу щодо виділення ризиків діяльності за період 2015-2020 рр. доведено актуальність дослідження через виділення екологічних ризиків (екстремальні погодні умови, невиконання дій із захисту клімату, стихійне лихо, порушення біорізноманіття, техногенні екологічні катастрофи). Наведено принципи реалізації концепції циркулярної економіки: використання зелених технологій та зосередження на відповідальному використанні природних ресурсів; максимальне використання активів; розповсюдження товарів, робіт та послуг з максимальною вигодою; мінімізація та поступове усунення негативного зовнішнього впливу. Узагальнено приклади застосування стратегій циркулярної економіки на прикладі Lenzing Group, Deloitte, Carlsberg, Walmart U.S., Pioneer Products, Technimark, IKEA та Zara. Проаналізувавши підходи дослідників до основних етапів формування стратегії циркулярної економіки можемо виділити наступні чотири дії: аналіз поточної ситуації; аналіз даних; визначення кращої позиції циркулярної економіки; формулювання стратегії і планування. Наведено підходи щодо сприяння та підтримки переходу до стратегії циркулярного виробництва: спрощення стратегії; підтримка впровадження пілотного проєкту; оцінка ефективності; залучення клієнтів. Зроблено висновок, що оцінка ефективності розробки та реалізації стратегії переходу до циркулярного виробництва здійснюється на основі звітної інформації (екологічної звітності), що є інформаційним забезпеченням такої оцінки.uk
dc.description.abstractВ статье поставлена задача развить подходы к формированию информационного обеспечения стратегического управления предприятием в условиях циркулярной экономики. В процессе исследования использованы методы наблюдения, сравнения, анализа, синтеза, обобщения и экономико-статистический метод. В основу исследования поставлена гипотеза, что должным образом сформированное информационное обеспечение является важным элементом оценки разработанной стратегии циркулярной экономики на предприятиях всех отраслей экономической деятельности. На основе извлечения результатов опроса 11380 респондентов – представителей менеджмента предприятий 133 стран мира о выделении рисков деятельности за период 2015-2020 гг. Доказана актуальность исследования из-за выделения экологических рисков (экстремальные погодные условия, невыполнение действий по защите климата, стихийное бедствие, нарушение биоразнообразия, техногенные экологические катастрофы). Приведены принципы реализации концепции циркулярной экономики: использование зеленых технологий и сосредоточение на ответственном использовании природных ресурсов; максимальное использование активов; распространение товаров, работ и услуг с максимальной выгодой; минимизация и постепенное устранение негативного внешнего воздействия. Приведены примеры применения стратегий циркулярной экономики на примере Lenzing Group, Deloitte, Carlsberg, Walmart U. S., Pioneer Products, Technimark, IKEA и Zara. Проанализировав подходы исследователей к основным этапам формирования стратегии циркулярной экономики, можем выделить следующие четыре действия: анализ текущей ситуации; анализ данных; определение лучшей позиции циркулярной экономики; формулирование стратегии и планирования. Приведены подходы по содействию и поддержке перехода к стратегии циркулярного производства: упрощение стратегии; поддержка внедрения пилотного проекта; оценка эффективности; привлечения клиентов. Сделан вывод, что оценка эффективности разработки и реализации стратегии перехода к циркулярному производству осуществляется на основе отчетной информации (экологической отчетности), что является информационным обеспечением такой оценки.uk
dc.description.abstractThe article aims to develop approaches to the formation of information support for strategic management of the enterprise in a circular economy. The research methods of observation, comparison, analysis, synthesis, generalization and economic-statistical method were used. The study is based on the hypothesis that properly formed information support is an important element in assessing the developed strategy of the circular economy in enterprises of all sectors of economic activity. Based on the summary of the survey of 11380 respondents – representatives of management of enterprises in 133 countries on the allocation of business risks for the period 2015-2020 proved the relevance of the study through the allocation of environmental risks (extreme weather conditions, failure to act on climate protection, natural disasters, biodiversity, environmental disasters). The principles of realization of the concept of circular economy are given: use of green technologies and concentration on responsible use of natural resources; maximum use of assets; distribution of goods, works and services with maximum benefit; minimization and gradual elimination of negative external influences. Examples of the application of circular economy strategies are summarized on the example of Lenzing Group, Deloitte, Carlsberg, Walmart U. S., Pioneer Products, Technimark, IKEA and Zara. After analyzing the approaches of researchers to the main stages of the formation of the strategy of the circular economy, we can identify the following four actions: analysis of the current situation; data analysis; determining the best position of the circular economy; formulation of strategy and planning. Approaches to facilitate and support the transition to a circular production strategy are presented: simplification of the strategy; support for the implementation of the pilot project; efficiency assessment; attracting customers. It is concluded that the assessment of the effectiveness of the development and implementation of the strategy of transition to circular production is carried out on the basis of reporting information (environmental reporting), which is the information support of such assessment.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectциркулярна економікаuk
dc.subjectциркулярне виробництвоuk
dc.subjectекологічні ризикиuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectциркулярная экономикаuk
dc.subjectциркулярное производствоuk
dc.subjectэкологические рискиuk
dc.subjectинформационное обеспечениеuk
dc.subjectстратегическое управлениеuk
dc.subjectcircular economyuk
dc.subjectcircular productionuk
dc.subjectenvironmental risksuk
dc.subjectinformation supportuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.titleРозвиток підходів до формування інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємством в умовах циркулярної економікиuk
dc.title.alternativeРазвитие подходов к формированию информационного обеспечения стратегического управления предприятием в условиях циркулярной экономикиuk
dc.title.alternativeDevelopment of approaches to the formation of information support of strategic management of the enterprise in the circular economyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorСкрыпник, Маргарита Ивановна-
local.contributor.altauthorГригоревская, Елена Александровна-
local.contributor.altauthorSkrypnyk, Margaryta-
local.contributor.altauthorHryhorevska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМіжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні наукиuk
local.sourceInternational scientific journal "Internauka". Series : Economic sciencesuk
local.sourceМеждународный научный журнал "Интернаука". Серия : Экономические наукиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра обліку і аудитуuk
local.identifier.doi10.25313/2520-2294-2020-12-6793uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16110450463362.pdf193,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.