Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorМельник, Ю. М.-
dc.date.accessioned2021-01-27T16:49:08Z-
dc.date.available2021-01-27T16:49:08Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 29 жовтня 2020 року. – Полтава : НУ "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020. – С. 139-141.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028-
dc.description.abstractПроцес комерціалізації інноваційної продукції дуже складний, в якому маркетингові фактори відіграють важливу роль. Особливо це стосується провідних міжнародних компаній, які активно ведуть діяльність у галузі екологічно орієнтованої інноваційної продукції. З цих позицій виконано маркетинговий аналіз мікросередовища підприємства на основі концепції п'яти конкурентних сил Майкла Портера.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk
dc.subjectкомерціалізація інноваційної продукціїuk
dc.subjectмікросередовищеuk
dc.subjectмаркетингові факториuk
dc.titleПрактичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeПрактические основы маркетингового анализа микросреды при коммерциализации инновационной продукции предприятияuk
dc.title.alternativePractical principles of microenvironment's marketing analysis in the commercialization of innovative products by the enterpriseuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorМельник, Юлия Николаевна-
local.contributor.altauthorMelnyk, Yuliia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2020-10-29-
local.conference.nameСучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграціїuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Мельник_тези.pdf192,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.