Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorМельник, Ю. М.-
dc.date.accessioned2021-01-27T16:49:08Z-
dc.date.available2021-01-27T16:49:08Z-
dc.date.issued2020-10-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства / О. А. Біловодська, Ю. М. Мельник // Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграції : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 29 жовтня 2020 року. – Полтава : НУ "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020. – С. 139-141.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17028-
dc.description.abstractПроцес комерціалізації інноваційної продукції дуже складний, в якому маркетингові фактори відіграють важливу роль. Особливо це стосується провідних міжнародних компаній, які активно ведуть діяльність у галузі екологічно орієнтованої інноваційної продукції. З цих позицій виконано маркетинговий аналіз мікросередовища підприємства на основі концепції п'яти конкурентних сил Майкла Портера.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk
dc.subjectкомерціалізація інноваційної продукціїuk
dc.subjectмікросередовищеuk
dc.subjectмаркетингові факториuk
dc.titleПрактичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваuk
dc.title.alternativeПрактические основы маркетингового анализа микросреды при коммерциализации инновационной продукции предприятияuk
dc.title.alternativePractical principles of microenvironment's marketing analysis in the commercialization of innovative products by the enterpriseuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorМельник, Юлия Николаевна-
local.contributor.altauthorMelnyk, Yuliia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2020-10-29-
local.conference.nameСучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки в умовах євроінтеграціїuk
local.subject.method1uk
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_Мельник_тези.pdf192,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.