Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлута, Ю. М.uk
dc.contributor.authorДубрівна, А. П.uk
dc.date.accessioned2021-01-22T20:55:40Z-
dc.date.available2021-01-22T20:55:40Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationСлута Ю. М. Тенденції використання кольору в проектуванні реклами як художньо-комунікативний феномен [Електронний ресурс] / Ю. М. Слута, А. П. Дубрівна // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_7.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_7
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17016-
dc.description.abstractМета роботи – провести аналіз сучасних тенденцій художньо-комунікативних прийомів розробки реклами зі споживачем на прикладі стильових течій використання кольору в контексті сучасної проектної культури. В процесі дослідження були використані структурно-системний, порівняльний, монографічний методи наукового аналізу джерел для виявлення основних тенденцій використання образної виразності в рекламі. Було досліджено тенденції використання різних колірних схем в створенні рекламної продукції, а також у формуванні інтересу споживача, використання підходів з кольорами в рекламі популярних брендів; виявлено найбільш впливові колірні схеми для рекламування товарів і послуг в умовах сучасності. Виявлено особливості розвитку сучасних тенденцій використання кольорової палітри в роботі з графічними елементами реклами. Простежено вплив художньо-образних засобів web-дизайну на дизайн реклами. Матеріали дослідження сприятимуть підвищенню компетенцій студентів, які навчаються в області графічного дизайну, а також професіоналів, що працюють в зазначеній області та можуть слугувати допоміжним елементом у формуванні навчально-методичних комплексів дисципліни "Кольорознавство".uk
dc.description.abstractЦель работы – провести анализ современных тенденций художественно-коммуникативных приемов разработки рекламы с потребителем на примере стилевых течений использования цвета в контексте современной проектной культуры. В процессе исследования были использованы структурно-системный, сравнительный, монографический методы научного анализа источников для выявления основных тенденций использования образной выразительности в рекламе. Были исследованы тенденции использования различных цветовых схем в создании рекламной продукции, а также в формировании интереса потребителя, использование подходов с цветами в рекламе популярных брендов; выявлены наиболее влиятельные цветовые схемы для рекламирования товаров и услуг в условиях современности. Выявлены особенности развития современных тенденций использования цветовой палитры в работе с графическими элементами рекламы. Прослежено влияние художественно-образных средств web-дизайна на дизайн рекламы. Материалы исследования будут способствовать повышению компетенций студентов, обучающихся в области графического дизайна, а также профессионалов, работающих в указанной области, и могут служить вспомогательным элементом в формировании учебно-методических комплексов дисциплине "Цветоведение".ru
dc.description.abstractConduct analysis the current trends of artistic and communicative methods of advertising development with the consumer on the example of stylistic trends in the use of color in the context of modern design culture. In the course of the research, structural-systemic, comparative, monographic methods of scientific analysis of sources were used to identify the main trends in the use of figurative expression in advertising. The tendencies of the use of various color schemes in the creation of advertising products, as well as in the formation of consumer interest, the use of approaches with colors in advertising of popular brands; identified the most influential color schemes for advertising goods and services in modern conditions. The features of the development of modern trends in the use of the color palette in working with graphic elements of advertising are revealed. The influence of artistic and imaginative means of web-design on advertising design is traced. The research materials will help to improve the competencies of students studying in the field of graphic design, as well as professionals working in this area and can serve as an auxiliary element in the formation of educational and methodological complexes in the discipline "Coloristic Science".en
dc.languageuk
dc.subjectрекламні комунікаціїuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectсучасні стилістичні тенденціїuk
dc.subjectтеорія кольоруuk
dc.subjectградієнтuk
dc.subjectпантонuk
dc.subjectрекламные коммуникацииru
dc.subjectграфический дизайнru
dc.subjectсовременные стилистические тенденцииru
dc.subjectтеория цветаru
dc.subjectградиентru
dc.subjectadvertising communicationsen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectmodern stylistic trendsen
dc.subjectcolor theoryen
dc.subjectgradienten
dc.subjectpantoneen
dc.titleТенденції використання кольору в проектуванні реклами як художньо-комунікативний феноменuk
dc.title.alternativeTrends in the use of color in the design of advertising as an artistic communicative phenomenon
dc.title.alternativeТенденции использования цвета в проектировании рекламы как художественно коммуникативный феномен
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorСлутая, Ю. Н.ru
local.contributor.altauthorДубривна, А. П.ru
local.contributor.altauthorSluta, Y. N.en
local.contributor.altauthorDubrivna, A. P.en
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (37)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N4_07.pdf979,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.