Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвищук, П.-
dc.date.accessioned2021-01-10T15:30:44Z-
dc.date.available2021-01-10T15:30:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСвищук П. Маркетингові інструменти просування інновацій в системі вищої освіти / П. Свищук // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 10 листопада 2020 р. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 181-182.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16923-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингові інструменти просування інновацій в системі вищої освітиuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-10-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростання в контексті інтеграції освіти, науки та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2020_P181-182.pdf308,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.