Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКурочкіна, О.-
dc.date.accessioned2021-01-10T13:28:00Z-
dc.date.available2021-01-10T13:28:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб / О. А. Біловодська, О. Курочкіна // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 10 листопада 2020 р. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 147-148.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16908-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleПорівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових службuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-11-10-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростання в контексті інтеграції освіти, науки та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2020_P147-148.pdf361,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.