Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:42:09Z-
dc.date.available2016-05-11T07:42:09Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЯренко А. В. Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуції [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 2 (70). - C. 193-199.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1669-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання маркетингового аудиту дистрибуції і управління каналами розподілу. Запропоновано систему показників маркетингового аудиту дистрибуції та досліджені аспекти забезпечення співробітництва між учасниками каналів розподілу.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы маркетингового аудита дистрибуции и управления каналами распределения. Предложена система показателей маркетингового аудита дистрибуции, а также исследованы аспекты обеспечения сотрудничества между участниками каналов распределения.ru
dc.description.abstractIn the article the questions of marketing audit distribute and manage distribution channels are considered. The system of indicators of marketing audit distribution is proposed and the aspects of collaboration between distribution channels members are investigated.en
dc.languageuk
dc.subjectauditen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectdistribution channelen
dc.subjectchannel membersen
dc.subjectаудитru
dc.subjectдистрибуцияru
dc.subjectканал распределенияru
dc.subjectучастники каналаru
dc.subjectаудитuk
dc.subjectдистрибуціяuk
dc.subjectканал розподілуuk
dc.subjectучасники каналуuk
dc.titleОбгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, А.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (70)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V70_P193-199.pdf363,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.