Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШехайтлі, К. М.uk
dc.contributor.authorКоваль, О. М.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:42:09Z-
dc.date.available2016-05-11T07:42:09Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationШехайтлі К. М. Використання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринку [Текст] / К. М. Шехайтлі, О. М. Коваль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 2 (70). - C. 188-193.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1668-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та проведено аналіз новітніх підходів до сучасних маркетингових комунікацій в Україні. Досліджено, зокрема, такі підходи, як трендсеттінг та кулхантинг, розглянуто перспективи їх використання та особливості їх адаптації до умов українського ринку. В ході досліджень виявлено, що не всі підходи, взяті з зарубіжної практики, можуть бути ефективними відносно вітчизняного споживача через відсутність достатнього фінансування для їх реалізації та значних відмінностей у культурних та психологічних аспектах.uk
dc.description.abstractВ статье проведен анализ использования новейших подходов к современным маркетинговым коммуникациям в Украине. Исследованы, в частности, такие подходы, как трендсеттинг и кулхантинг, рассмотрены перспективы их использования и особенности их адаптации к современному украинскому рынку. В ходе исследований выявлено, что не все подходы, взятые из зарубежной практики, могут быть эффективными по отношению к отечественному потребителю, из-за отсутствия достаточного финансирования для их реализации, и значительных различий в культурных и психологических аспектахru
dc.description.abstractThis article analyzed the latest approaches to modern marketing communications in Ukraine. Were examined in particular, such approaches as trendsetting and coolhanting, considered the prospects of their use and the features of their adaptation to the modern Ukrainian market. The studies have found that not all approaches taken from international practice, can be effective with respect to the domestic consumer due to the lack of sufficient funding for their implementation, and significant differences in the cultural and psychological aspects.en
dc.languageuk
dc.subjectcommunicationen
dc.subjectmarketen
dc.subjecttrenden
dc.subjecttrendsettingen
dc.subjectcoolhantingen
dc.subjectnew approachesen
dc.subjectкоммуникацииru
dc.subjectрынокru
dc.subjectтрендru
dc.subjectтрендсеттингru
dc.subjectкулхантингru
dc.subjectновейшие подходыru
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectтрендuk
dc.subjectтрендсеттінгuk
dc.subjectкулхантингuk
dc.subjectновітні підходиuk
dc.titleВикористання новітніх технологій маркетингових комунікацій та їх адаптація до умов вітчизняного ринкуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorShehaitli, К.en
local.contributor.altauthorKoval, О.en
local.contributor.altauthorШехайтли, К. М.ru
local.contributor.altauthorКоваль, О. Н.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (70)uk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчанняuk
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного праваuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V70_P188-193.pdf329,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.