Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16403
Назва: Особливості виробництва стійкого одягу та його стратегічного маркетингу у сфері моди
Інші назви: Main features of sustainable clothing production and its strategic fashion marketing
Особенности производства устойчивой одежды и её стратегического маркетинга в сфере моды
Автори: Галушка, К. О.
Кондратенко, Н. Д.
Ключові слова: стійка мода
швидка мода
стратегічний маркетинг
екологічне виробництво
прозорість бренду
уповільнення виробництва
переробка матеріалів
устойчивая мода
быстрая мода
стратегический маркетинг
экологическое производство
прозрачность бренда
замедление производства
переработка материалов
sustainable fashion
fast fashion
strategic fashion marketing
sustainable production
brand transparency
slowdown production
material recycling
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Галушка К. О. Особливості виробництва стійкого одягу та його стратегічного маркетингу у сфері моди [Електронний ресурс] / К. О. Галушка, Н. Д. Кондратенко // Технології та дизайн. - 2020. - № 3 (36). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_3_8.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – визначити особливості поширення стійкої моди у порівнянні зі швидкою. В ході роботи провести аналіз та класифікувати основні підходи по виробництва стійкого одягу при залучені всіх природних матеріалів. Виявити особливості стратегічного просування стійкої моди на ринку текстильного виробництва. Методологічною основою статті є сучасні методики системного аналізу, візуально-аналітичного та функціонального аналізу; узагальнення отриманих результатів. Обґрунтована доцільність використання різних методів виробництва стійкого одягу та особливості просування їх на ринку на прикладі відомих брендів одягу. Розроблені основні підходи виробництва стійкого одягу для мінімізації відходів та ефективного залучення всіх потужностей компаній. Практична значимість полягає у створенні концепції виробництва стійкого одягу у великих об’ємах як основного елемента сучасного руху та залучення максимальної купівельної спрямованості на основі виявлених закономірностей ринку.
Цель работы – определить особенности распространения устойчивой моды по сравнению с быстрой. В ходе работы провести анализ и классифицировать основные подходы по производству устойчивой одежды при привлечении всех природных материалов. Выявить особенности стратегического продвижения устойчивой моды на рынке текстильного производства. Методологической основой статьи являются современные методики системного анализа, визуально-аналитического и функционального анализа; обобщение полученных результатов. Обоснована целесообразность использования различных методов производства устойчивой одежды и особенности продвижения их на рынке на примере известных брендов одежды. Разработаны основные подходы производства устойчивой одежды для минимизации отходов и эффективного привлечения всех мощностей компаний. Практическая значимость заключается в создании концепции производства устойчивой одежды в больших объемах как основного элемента современного движения и привлечения максимальной покупательной способности на основе выявленных закономерностей рынка.
Determine the features of the propagation of a sustainable fashion in comparison with a fast one. During the work, analyze and classify the main approaches to the production of sustainable clothing with all-natural materials. Identify the features of the strategic fashion marketing of sustainable fashion in the textile market. The methodological basis of the article is the modern methods of system analysis, visual analytical and functional analysis; generalization of the results obtained. Substantiating the expediency of using various methods for the production of sustainable clothing and the peculiarities of their promotion on the market using the example of well-known clothing brands. Developing the main approaches to the production of sustainable clothing to minimize waste and effectively attract all the companies' capacities. Creation of a concept for the production of sustainable fashion in large volumes as the main element of the modern movement and attracting maximum purchasing power based on the identified market patterns.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_3_8
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16403
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N3_08.pdf473,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.