Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯренко, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:33:12Z-
dc.date.available2016-05-11T07:33:12Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЯренко А. В. Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 189-196.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1634-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання залежності системи розподілу товарів від змінних ринку. Проведено дослідження змінних ринку, які можуть впливати на структуру каналів розподілу товаровиробника. Використовуючи змінні ринку та маркетингові показники розподілу, обґрунтовано модель впливу змінних ринку на структуру каналу розподілу.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы зависимости системы распределения товаров от переменных рынка. Проведено исследование переменных рынка, которые могут влиять на структуру каналов распределения товаропроизводителя. Используя переменные рынка и маркетинговые показатели распределения, обоснована модель влияния переменных рынка на структуру канала распределения.ru
dc.description.abstractThe questions of dependence of the system of distribution of goods from the market variables. The study of market variables that may affect the structure of distribution channels for producers. We used the variables of the market and marketing performance distribution. The result justified the model the effects of variables on the market structure of the distribution channel.en
dc.languageuk
dc.subjectdistribution channelen
dc.subjectcommodity producersen
dc.subjectmarket variablesen
dc.subjectthe modelen
dc.subjectканал распределенияru
dc.subjectтоваропроизводительru
dc.subjectпеременные рынкаru
dc.subjectмодельru
dc.subjectканал розподілуuk
dc.subjectтоваровиробникuk
dc.subjectзмінні ринкуuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleМоделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYarenko, А.en
local.contributor.altauthorЯренко, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (71)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V71_P189-196.pdf274,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.