Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахіня, А. М.uk
dc.contributor.authorМурована, Л. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:33:11Z-
dc.date.available2016-05-11T07:33:11Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationМахіня А. М. Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловості [Текст] / А. М. Махіня, Л. В. Мурована // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 170-175.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1630-
dc.description.abstractУ статті досліджено та узагальнено різноманітність наукових підходів до поняття маркетингові стратегії. Детально розглянуто процес формування маркетингової стратегії для підприємств легкої промисловості на засадах маркетингу, виділено основні фактори впливу, вхідні і вихідні елементи.uk
dc.description.abstractВ статье исследовано и обобщенно разнообразие научных подходов к понятию маркетинговые стратегии. Детально рассмотрен процесс формирования маркетинговой стратегии для предприятий легкой промышленности на принципах маркетинга, выделены основные факторы влияния, а также входные и исходные элементы.ru
dc.description.abstractIn the paper variety and general scientific approaches to the notion of marketing strategies. Considered in detail the marketing strategy for the enterprises of light industry on principles of marketing are the main factors of influence, as well as the input and input elements.en
dc.languageuk
dc.subjectstrategic planningen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectlight industryen
dc.subjectстратегическое планированиеru
dc.subjectмаркетинговая стратегияru
dc.subjectлегкая промышленостьru
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMakhinya, А.en
local.contributor.altauthorMurovana, L.en
local.contributor.altauthorМахиня, А. М.ru
local.contributor.altauthorМурованная, Л. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (71)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V71_P170-175.pdf245,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.