Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗимбалевська, Ю. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-11T07:33:11Z-
dc.date.available2016-05-11T07:33:11Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЗимбалевська Ю. В. Оцінка вартості бренду підприємства легкої промисловості [Текст] / Ю. В. Зимбалевська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 149-156.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1627-
dc.description.abstractУ статті запропоновано методику оцінки вартості бренду підприємства легкої промисловості. Згідно з нею встановлюється надбавка до собівартості товару залежно від коефіцієнту сили бренду. Методика передбачає статистичний вимір комбінацій відносного споживчого ставлення до брендового товару шляхом проведення структурованого опитування.uk
dc.description.abstractВ статье предложена методика оценки стоимости бренда предприятия легкой промышленности. Она предполагает устанавление надбавки к себестоимости товара в зависимости от коэффициента силы бренда. Методика предполагает статистическое измерение комбинаций относительного потребительского отношения к брендовому товару путем проведения структурированного опроса.ru
dc.description.abstractIn the article the brand valuation methodology for the light industry enterprise is proposed. According to it the premium is set to product costs, depending on the coefficient of brand strengths. The methodology provides statistic measurement of the combination of the relative consumer attitude to branded goods using the structured poll.en
dc.languageuk
dc.subjectbrand valuationen
dc.subjectUkrainian light industryen
dc.subjectоценка стоимости брендаru
dc.subjectлегкая промышленность Украиныru
dc.subjectоцінка вартості брендуuk
dc.subjectлегка промисловість Україниuk
dc.titleОцінка вартості бренду підприємства легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorZymbalevska, J.en
local.contributor.altauthorЗимбалевская, Ю. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (71)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V71_P149-156.pdf383,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.