Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОмельченко, Г. В.-
dc.contributor.authorБакрі, Суид-
dc.contributor.authorДонченко, С. В.-
dc.date.accessioned2020-10-19T14:39:31Z-
dc.date.available2020-10-19T14:39:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОмельченко Г. В. Вплив ретушованих зображень в сучасному інформаційному середовищі на стандарти краси, оцінку зовнішності та самооцінку людини / Г. В. Омельченко, С. Бакрі, С. В. Донченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 97-100.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16116-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано характер впливу візуальних повідомлень, які сприяють створенню нереальних стандартів краси, низької оцінки зовнішності та проблем самооцінки людини. Проаналізовано світову законодавчу базу на наявність документів, що регулюють питання відповідності візуальної інформації, що транслюється через канали масової комунікації, реальному стану об’єктів.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the nature of visual messages influence that are contributing in creating unrealistic beauty standards, low self body image and self-esteem problems. The world legislative base for the availability of documents regulating the compliance of visual information transmitted through mass communication channels with the real situation of objects has been analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectфотокорекціяuk
dc.subjectвплив ЗМІuk
dc.subjectзовнішністьuk
dc.subjectself-esteemuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectphoto correctionuk
dc.subjectmedia influenceuk
dc.subjectappearanceuk
dc.titleВплив ретушованих зображень в сучасному інформаційному середовищі на стандарти краси, оцінку зовнішності та самооцінку людиниuk
dc.title.alternativeThe impact of photoshopped images in modern information environment on beauty standards, self body image and self-esteem of peopleuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorOmelchenko, H.-
local.contributor.altauthorBaqri, S.-
local.contributor.altauthorDonchenko, S.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-23-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P097-100.pdf288,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.