Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16102
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаноцька, Ольга-
dc.date.accessioned2020-10-19T12:55:02Z-
dc.date.available2020-10-19T12:55:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГаноцька О. Традиції та новації у сучасному дизайні пакування / О. Ганоцька // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 43-45.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16102-
dc.description.abstractПротягом всієї своєї історії дизайн дуже тісно перетинався із повсякденним життям та культурою людства. Дизайн у широкому розумінні – осмислення та проектування предметів людиною. Розуміння непростої історії дизайну потребує ще й знань саме процесу проектування з його постійним вдосконаленням. Продукти дизайну надають можливість осягнути індивідуальні особливості дизайнера та зрозуміти, які саме його / її взаємовідносини з дизайнерським проектом, споживачем та суспільством в цілому. До особливостей сучасного графічного дизайну можна віднести такі: помітна, цілеспрямована рекламність, загальнозрозумілість і оригінальність образів, функціональність простору. Все це поєднується з прагматичним і в той же час новаторським підходом до проблем комунікації.uk
dc.description.abstractDesign has intersected very closely with the daily life and culture of mankind throughout its history. Design in the broad sense - the conception and designing of objects by man. Understanding the difficult history of design also requires knowledge of the design process with its continuous refinement. Design products provide an opportunity to understand the individual characteristics of the designer and understand what his / her relationship is between the design project, the consumer and society as a whole. Features of modern graphic design include the following: noticeable, purposeful advertising, common sense and originality of images, functionality of space. All this is combined with a pragmatic and at the same time innovative approach to communication problems.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайн пакуванняuk
dc.subjectтрадиціїuk
dc.subjectноваціїuk
dc.subjectвізуальні комунікаціїuk
dc.subjectpackaging designuk
dc.subjecttraditionsuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectvisual communicationsuk
dc.titleТрадиції та новації у сучасному дизайні пакуванняuk
dc.title.alternativeTraditions and innovations in the modern design packaginguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorHanotska, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-23-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P043-045.pdf274,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.