Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1339] Collection home page

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 961 to 980 of 1339
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Нові методи проведення маркетингових дослідженьХапіна, О. Ю.; Мурована, Л. В.
2016Бізнес-інструменти управління успішними компаніями в умовах глобалізаціїЯнковець, Т. М.
2016Perspective trends in hotel and restaurant business development in Ukraine under integration into the global economic communityGoncharenko, I. M.
2016Практика застосування традиційного інструментарію збору інформаціїБуяло, Антоніна Борисівна; Мурована, Л. В.
2016Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграціїМурована, Л. В.
2016Сучасні тенденції розвитку маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Удосконалення конструкції курток чоловічих з використанням сигнальних елементівКожушко, Р. Ю.; Полька, Т. О.
2016Роль соціальних мереж у сучасному маркетингуЗинорук, Л. В.; Мурована, Л. В.
2011Методичний підхід до визначення рівня розвитку інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2014Економіка і плануванняЯнковець, Т. М.
Dec-2009Розвиток національної інноваційної системиДенисенко, Микола Павлович; Янковець, Т. М.
May-2015Розвиток науково-технологічних парків як важливого елементу інтеграції освіти, науки і бізнесуЯнковець, Т. М.
2016Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладомТарасенко, О. С.; Грищенко, І. М.
2016Рефлексивне управління асортиментомБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Алгоритм проведення публічних закупівель у вищих навчальних закладахМурована, Л. В.
2016SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
2016Маркетинг у бюджетних установахБорисюк, Т. О.; Янковець, Т. М.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 961 to 980 of 1339