Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorФедоренко, Н. Є.-
dc.date.accessioned2016-05-04T07:40:51Z-
dc.date.available2016-05-04T07:40:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБондаренко С. М. Основні ідеї концепції "Шість сигм" та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника [Текст] / С. М. Бондаренко, Н. Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45.uk
dc.identifier.issn1562-0808uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1591-
dc.description.abstractЯкість шести сигм стає частиною корпоративної культури компаній всього світу. Поки на ринку є споживач, буде і продавець, який прагне до задоволення вимог споживача самим ефективним спос обом. Статистичні методи будуть ефективного допомагати продавцю в цьому. І тому концепція «шість сигм» веде до кращого задоволення потреб споживача та конкурентоспроможності і процвітання виробника.uk
dc.description.abstractКачество шести сигм становится частью корпоративной культуры компаний всего мира. Пока на рынке есть потребитель, будет и продавец, который стремится к удовлетворению требований потребителя самым эффективным способоим. Статистические методы будут эффективного помогать продавцу эту в этом. И поэтому концепция «шесть сигм» ведет к лучшему удовлетворению потребностей потребителя и конкурентоспособности и процветания производителя.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectшість сигмuk
dc.subjectзадоволеність споживачаuk
dc.subjectконкурентосспроможність виробникаuk
dc.subjectваріабельність процесівuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectпроцесuk
dc.titleОсновні ідеї концепції "Шість сигм" та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробникаuk
dc.title.alternativeThe basic ideas of the concept «six salmons» and their influence on satisfaction of the consumer and competitiveness of the manufactureruk
dc.title.alternativeОсновные идеи концепции «шесть сигм» и их влияние на удовлетворенность потребителя и конкурентоспособность производителяuk
local.contributor.altauthorБондаренко, Світлана Михайлівна-
local.contributor.altauthorФедоренко, Н. Є.-
local.contributor.altauthorБондаренко, С. М.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceКультура народов Причерноморьяuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko_2009_P044-045.pdf460,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.