Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостинець, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-08-03T11:55:28Z-
dc.date.available2020-08-03T11:55:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКостинець Ю. В. Індивідуалізований digital маркетинг як інноваційна модель маркетингу в туризмі / Ю. В. Костинець // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 171-173.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15748-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleІндивідуалізований digital маркетинг як інноваційна модель маркетингу в туризміuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-09-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційні моделі сталого розвитку туризмуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER2020_P171-173.pdf185,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.