Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКравчук, М. О.-
dc.date.accessioned2020-08-03T11:12:27Z-
dc.date.available2020-08-03T11:12:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 156-158.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15742-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-09-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноваційні моделі сталого розвитку туризмуuk
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P156-158.pdf345,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.