Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗінорук, Л. В.-
dc.date.accessioned2020-07-29T13:04:48Z-
dc.date.available2020-07-29T13:04:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗінорук Л. В. Особливості формування брендів в умовах економічних криз / Л. В. Зінорук // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 80-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15712-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості формування брендів в умовах економічних кризuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-09-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні закономірності управління в контексті реалізації цілей сталого розвиткуuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER2020_P080-082.pdf185,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.