Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІвасенко, М. В.uk
dc.contributor.authorНіколайчук, І. М.uk
dc.date.accessioned2020-07-12T11:19:56Z-
dc.date.available2020-07-12T11:19:56Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationІвасенко М. В. Дослідження і розробка структури повернення товарів індустрії моди в системі e-commerce [Електронний ресурс] / М. В. Івасенко, І. М. Ніколайчук // Технології та дизайн. - 2020. - № 1 (34). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_1_11.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_1_11
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15647-
dc.description.abstractПроаналізовано основні причини повернення товару в системі e-commerce. Виявлено відсоток звернень клієнтів до call center за тематикою «Повернення товару неналежної якості» та лояльність клієнтів до інтернет магазину. Створено нову систему повернення товару для пришвидшення вирішення питання та збереження лояльності клієнта. Удосконалення процесів в системі повернення товару неналежної якості зі створенням нової структури повернення товару в інтернет-магазині. Практична значимість полягає в наданні рекомендацій щодо оптимізації та покращення експертизи взуття в діяльності production компанії e-commerce з урахуванням тренду індивідуалізації та online конкуренції. Налагодження системи повернення товару за допомогою автоматизації.uk
dc.description.abstractПроанализированы основные причины возврата товара в системе e-commerce. Выявлен процент обращений клиентов в call center по тематике «Возврат товара ненадлежащего качества» и лояльность клиентов к интернет магазину. Создание новой системы возврата товара для ускорения решения вопроса и сохранения лояльности клиента. Совершенствование процессов в системе возврата товара ненадлежащего качества с созданием новой структуры возврата товара в интернет-магазине. Практическая значимость заключается в предоставлении рекомендаций по оптимизации и улучшению экспертизы обуви в деятельности production компании e-commerce с учетом тренда индивидуализации и online конкуренции. Настройка системы возвратов товара с помощью автоматизации.ru
dc.description.abstractImprovement of the methods of expertise of footwear in the activity of production, creation and improvement of a new section of return of goods in the online network. Use of system analysis method. The main reasons for the return of goods in the e-commerce system are analyzed. Percentage of customer calls to the call center on the topic of «Return of goods of poor quality» and customer loyalty to the online store were revealed. A new product return system has been created to expedite the issue and maintain customer loyalty. Improvement of processes in the system of return of goods of inadequate quality with creation of the new structure of return of goods in the online store. It provides recommendations on how to optimize and improve the expertise of footwear in e-commerce production, taking into account the trend of individualization and online competition. Setting up a product return system through automation.en
dc.languageuk
dc.subjectекспертизаuk
dc.subjectвзуттяuk
dc.subjectкомпанія e-commerceuk
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.subjectрозробка нової структури поверненняuk
dc.subjectдіяльність productionuk
dc.subjectэкспертизаru
dc.subjectобувьru
dc.subjectкомпания e-commerceru
dc.subjectсистемный анализru
dc.subjectразработка новой структуры возвратовru
dc.subjectдеятельность productionru
dc.subjectexpertiseen
dc.subjectfootwearen
dc.subjecte-commerce companyen
dc.subjectsystem analysisen
dc.subjectdevelopment of a new return structureen
dc.subjectproduction activityen
dc.titleДослідження і розробка структури повернення товарів індустрії моди в системі e-commerceuk
dc.title.alternativeThe researching and development a structure of goods return in the e-commerce system of fashion industry
dc.title.alternativeИсследование и разработка структуры возврата товаров индустрии моды в системе e-commerce
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorИвасенко, М. В.ru
local.contributor.altauthorНиколайчук, И. М.ru
local.contributor.altauthorIvasenko, M. V.en
local.contributor.altauthorNikolaychuk, I. M.en
local.subject.sectionТехнології легкої промисловості та матеріалознавствоuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 1 (34)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N1_11.pdf581,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.