Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorЛагута, К. О.-
dc.date.accessioned2020-06-11T18:43:06Z-
dc.date.available2020-06-11T18:43:06Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Чат-бот як інструмент маркетингових комунікацій / О. А. Біловодська, К. О. Лагута // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 травня 2020 року. – Київ : НАУ, 2020. – C. 57-58.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15510-
dc.description.abstractЧат-бот – це сучасний тренд в комунікації із споживачами, користувачами, клієнтами та потенційними клієнтами. Чат-бот представляє собою програму, що виконує дії, які завчасно прописуються в алгоритмі з можливістю імітувати справжню розмову. У роботі досліджено сутність та функціонал чат-боту.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk
dc.subjectчат-ботuk
dc.subjectінтернетuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.titleЧат-бот як інструмент маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeЧат-бот як инструмент маркетинговых коммуникацийuk
dc.title.alternativeChatbot as a tool of marketing communicationsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorЛагута, Екатерина Александровна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorLaguta, Kateryna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-05-22-
local.conference.nameГлобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасностіuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.