Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.contributor.authorГаркуша, І. Р.-
dc.date.accessioned2020-05-29T13:55:53Z-
dc.date.available2020-05-29T13:55:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку / В. Г. Щербак, І. Р. Гаркуша // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. (27 березня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 85-91.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15412-
dc.description.abstractУ статті запропоновано послідовність етапів впровадження клієнтоорієнтовного маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинку. Також сформовано покроковий алгоритм впровадження клієнтоорієнтованості та визначено складові частини кожного етапу. Обґрунтовано оптимальні інструменти для вирішення завдань на різних етапах та в різних функціональних областях процесу впровадження клієнтоорієнтованості. Запропоновано застосування методів інтрамаркетингу, роботи з точками контактів, «кайдзен» проектування послуги, внутрішнього маркетингу та підходів проектного управління. Визначено подальші напрями удосконалень та перспективних досліджень прикладних аспектів впровадження клієнтоорієнтованості.uk
dc.description.abstractВ статье предложена последовательность этапов внедрения клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыха. Сформирован пошаговый алгоритм внедрения клиентоориентированности и определены составные части каждого этапа. Обоснованы оптимальные инструменты для решения задач на разных этапах и в различных функциональных областях процесса внедрения клиентоориентированности. Предложено применение методов интрамаркетинга, работы с точками контактов, «кайдзен» проектирования услуги, внутреннего маркетинга и подходов проектного управления. Определены дальнейшие направления усовершенствований и перспективных исследований прикладных аспектов внедрения клиентоориентированности.uk
dc.description.abstractThe article presents a sequence of stages of implementation of clientoriented marketing at the enterprise of sphere of entertainments and rest. A step-by-step algorithm of client orientation implementation was also formed and the components of each stage were determined. Optimal tools for solving problems at different stages and in different functional areas of the process of client orientation implementation are substantiated. Application of methods of intramarketing, work with contact points, kaizen service design, internal marketing and project management approaches are offered. Further directions of improvements and prospective researches of applied aspects of client orientation implementation are identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінтрамаркетингuk
dc.subjectвнутрішній маркетингuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectкайдзенuk
dc.subjectточки контактуuk
dc.subjectпроектування послугиuk
dc.subjectинтрамаркетингuk
dc.subjectвнутренний маркетингuk
dc.subjectмаркетинг отношенийuk
dc.subjectточки контактаuk
dc.subjectпроектирование услугиuk
dc.subjectintramarketinguk
dc.subjectinternal marketinguk
dc.subjectrelationship marketinguk
dc.subjectkaizenuk
dc.subjectcontact pointsuk
dc.subjectservice designuk
dc.titleВпровадження клієнтоорієнтованого маркетингу на підприємстві сфери розваг і відпочинкуuk
dc.title.alternativeВнедрение клиентоориентированного маркетинга на предприятии сферы развлечений и отдыхаuk
dc.title.alternativeImplementation of customer-oriented marketing at enterprise entertainment and recreationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГаркуша, И. Р.-
local.contributor.altauthorShcherbak, V.-
local.contributor.altauthorGarkusha, I.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-03-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингові підходи до розвитку кластерного підприємництваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cluster2020_P085-091.pdf343,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.