Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorКулік, Д. І.-
dc.date.accessioned2020-05-22T20:39:38Z-
dc.date.available2020-05-22T20:39:38Z-
dc.date.issued2020-05-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу / О. А. Біловодська, Д. І. Кулік // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 14 травня 2020 року. – У 2-х ч. – Ч. 2. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 107-108.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15388-
dc.description.abstractДосліджено проблеми та переваги використання лідерів думок у маркетингу впливу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk
dc.subjectлідер думокuk
dc.subjectмаркетинг впливуuk
dc.subjectбрендuk
dc.titleПереваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуuk
dc.title.alternativeПреимущества и недостатки использования лидеров мнений как инструмента маркетинга влиянияuk
dc.title.alternativeAdvantages and disadvantages of using thought leaders as an impact marketing tooluk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorКулик, Дарья Игоревна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorKulik, Daria-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2020-05-14-
local.conference.nameРозвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективністьuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilovodska_Kulik_14.05.20.pdf364,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.