Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіденко, Є. О.-
dc.contributor.authorКогут, Г. М.-
dc.date.accessioned2020-05-18T18:06:40Z-
dc.date.available2020-05-18T18:06:40Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationДіденко Є. О. Стратегічний аспект управління конкурентоспроможністю підприємства [Електронний ресурс] / Є. О. Діденко, Г. М. Когут // Ефективна економіка. – 2019. – № 11. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7428uk
dc.identifier.issn2307-2105uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15270-
dc.description.abstractУ статті за даними Державної служби статистики України визначено динаміку кількості суб’єктів господарювання та розглянуто стан рентабельності їх діяльності, досліджено обсяги витрат на впровадження промисловими підприємствами інновацій та проаналізовано їх структуру, розглянуто тенденції зміни ВВП країни та рівень індексу споживчих цін, представлено характеристику стану інвестиційної активності та наведено світові позиції держави в контексті показника глобальної конкурентоспроможності. Розглянуто особливості конкурентоспроможного функціонування підприємства як відкритої системи в контексті запровадження положень концепції сталого розвитку. Розкрито ключові притаманні діяльності підприємства ознаки сталого розвитку. Охарактеризовано основні властивості підприємства як системи з точки зору концепції сталого розвитку, серед яких витривалість, стійкість, опірність, адаптивність та рівноважність. Розроблено концепцію конкурентоспроможності підприємства як відкритої системи в контексті сталого розвитку. На основі результатів дослідження авторами встановлено, що конкурентна стратегія має розглядатися за низовим (стратегія формування конкурентних переваг, що спирається на контроль над витратами, диверсифікацію або фокусування), середнім (стратегія забезпечення конкурентоспроможності, що розглядається в товарному, ресурсному, технікотехнологічному, соціальному, фінансово-інвестиційному, кадрово-управлінському та інтеграційному контекстах) та вищим (стратегія конкурентної поведінки, що може концентруватися на наступальних, оборонних або комбінованих діях) рівнями. Також авторами запропоновано інноваційно-орієнтовану модель стратегічного управління конкурентоспроможністю в контексті сталого розвитку підприємства, яка спирається на дослідження стану підприємства, передбачає формування та розробку його конкурентної стратегії задля перетворення суб’єкта підприємницької діяльності на конкурентоспроможний комплекс динамічного господарювання, функціонування якого спрямовано на створення стратегічного потенціалу, формування передумови подальшого забезпечення конкурентоспроможності та забезпечення економічної безпекиuk
dc.description.abstractThe authors considered the dynamics of the number of enterprises and the state of profitability of their economic activity, investigated the volume of expenditures by industrial enterprises for the introduction of innovations and analyzed their structure, considered the tendencies of change of GDP of the country and the level of the consumer price index, presented the characteristics of the state of investment activity and presented the world position in the context of the global competitiveness indicator. The authors considered the peculiarities of competitive functioning of the enterprise as an open system in the context of implementing the provisions of the concept of sustainable development. The authors revealed the key features of sustainable development inherent in the enterprise. The authors have described the basic properties of the enterprise as a system in terms of the concept of sustainable development, including endurance, resilience, resilience, adaptability and equilibrium. The authors developed the concept of enterprise competitiveness as an open system in the context of sustainable development. The authors found that the competitive strategy of the enterprise should be considered at the grassroots level (strategy of formation of competitive advantages, based on cost control, diversification or focusing), middle level (strategy of ensuring competitiveness, which is considered in commodity, resource, technical and technological, social , financial-investment, personnel-management and integration contexts) and higher level (competitive behavior strategy that can concentrate on offensive, Throne or combined operations). The authors proposed an innovative-oriented model of strategic management of enterprise competitiveness in the context of sustainable development. The authors determined that this model is based on the study of the state of the enterprise, involves the formation and development of its competitive strategy. The authors found that the main purpose of this model is the transformation of the business entity into a competitive dynamic management complex, whose operation is aimed at creating strategic potential, forming the prerequisite for further competitiveness and economic security of the market entity.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectстратегічний потенціалuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентний статусuk
dc.subjectекономічна безпекаuk
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectcompetitive strategyuk
dc.subjectstrategic managementuk
dc.subjectstrategic potentialuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitive statusuk
dc.subjecteconomic securityuk
dc.subjectinvestment activityuk
dc.subjectinnovation activityuk
dc.titleСтратегічний аспект управління конкурентоспроможністю підприємстваuk
dc.title.alternativeStrategic aspect of enterprise competitiveness managementuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDidenko, E. A.-
local.contributor.altauthorKogut, G. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.32702/2307-2105-2019.11.76uk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7428uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78.pdf361,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.