Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15248
Назва: Main obstacles in teaching ESP in Ukrainian higher education establishments
Інші назви: Основні перешкоди у навчанні іноземної мови фахового спрямування в українських закладах вищої освіти
Автори: Absaliamova, Yana
Ключові слова: foreign language
foreign language for specific purposes (ESP)
higher education establishment
intellectual mobility
professional self-actualization
teacher
teaching
викладач
заклад вищої освіти
іноземна мова
іноземна мова фахового спрямування
інтелектуальна мобільність
навчання
професійна самореалізація
Дата публікації: бер-2020
Бібліографічний опис: Absaliamova Ya. Main obstacles in teaching ESP in Ukrainian higher education establishments / Ya. Absaliamova // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – Kosice, Slovakia. – 2020. – Vol. 8, № 1. – P. 8-10.
Source: Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to teaching students foreign language, in particular, foreign language for specific purposes (ESP), in Ukrainian higher education institutions. The scientific article reveals the main obstacles in teaching students foreign language for specific purposes in Ukrainian higher education institutions and defines the directions of further scientific research. Thus, the main problems here are as follows: 1) limited hours of study for the discipline; 2) the use of outdated methods and training tools, but not multimedia; 3) outdated educational material and material of limited communicative orientation; 4) not competitive in the labor market teachers, not interested in self-development. The search for qualitatively new effective technologies of teaching students foreign language for specific purposes and enhancing the teachers' motivation for their own development are highlighted in the field of prospective scientific research.
Статтю присвячено навчанню студентів іноземної мови, зокрема іноземної мови фахового спрямування, в українських закладах вищої освіти. Наукова стаття розкриває основні перешкоди у навчанні студентів іноземної мови фахового спрямування в українських закладах вищої освіти та визначає напрями подальших наукових досліджень. Так, головними з проблем є наступні: 1) обмежена кількість навчальних годин для вивчення дисципліни; 2) використання застарілих методів і засобів навчання та невикористання мультимедійного забезпечення; 3) опрацювання застарілого навчального матеріалу та матеріалу обмеженої комунікативної спрямованості; 4) неконкурентні на ринку праці викладачі, незацікавлені у саморозвитку. Напрямом перспективних наукових розвідок виділено пошук якісно нових ефективних технологій навчання студентів іноземної мови фахового спрямування та підвищення мотивації викладачів до власного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15248
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISSN: 1338-9432
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vol_8_No_01_2020 web-страницы-10-12.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.