Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.contributor.authorЗахарченко, Д. О.-
dc.date.accessioned2020-05-13T20:00:18Z-
dc.date.available2020-05-13T20:00:18Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розроблення / О. А. Біловодська, Д. О. Захарченко // Управлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективи : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Харків, 24 квітня 2020 року. – Харків : ХНУБА, 2020. – С. 12-14.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15224-
dc.description.abstractУ роботі запропоновано різновиди дизайну екологічної упаковки для ТМ «Dr. Sante», що відповідають запитам споживачів, екологічним вимогам, висунутим компанією та відповідальними споживачами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний університет будівництва та архітектуриuk
dc.subjectекологічна упаковкаuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.titleЕкологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняuk
dc.title.alternativeЭкологическая упаковка инновационной продукции: маркетингово-ориентированный подход к разработкеuk
dc.title.alternativeEco-friendly packaging of innovative products: marketing-oriented approach to developmentuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorЗахарченко, Дарья Александровна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.contributor.altauthorZakharchenko, Daria-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2020-04-24-
local.conference.nameУправлінська діяльність: досвід, тенденції та перспективиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Захарченко_ХНУБА.pdf299,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.