Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15221
Назва: Conditions for creating a balance between learning styles on the example of the material of the discipline "Ecological Chemistry and Environmental Monitoring"
Інші назви: Умови створення балансу між стилями навчання на прикладі матеріалу дисципліни "Екологічна хімія та моніторинг навколишнього середовища"
Автори: Kolchanova, Mariia
Derkach, Tetiana M.
Starova, Tetiana
Ключові слова: learning styles
higher education
vocational training
environmental education
стилі навчання
вища освіта
професійна підготовка
екологічна освіта
Дата публікації: 22-кві-2020
Видавництво: EDP ​​Sciences
Бібліографічний опис: Kolchanova M. Conditions for creating a balance between learning styles on the example of the material of the discipline "Ecological Chemistry and Environmental Monitoring" / M. Kolchanova, T. M. Derkach, T. Starova // The International Conference on Sustainable Futures: Environmental, Technological, Social and Economic Matters (ICSF 2020) : E3S Web of Conferences, Kryvyi Rih, Ukraine, May 20-22, 2020. – Vol. 166, 10028 (2020). – https://doi.org/10.1051/e3sconf/202016610028
Короткий огляд (реферат): Aspects of learning styles modelled on R. Felder and B. Soloman are discussed in detail. The results of the study of the educational advantages of students of Kryvyi Rih State Pedagogical University of the speciality “014 Secondary education (Chemistry)” are presented. It is shown that the majority of students in the group are those who study visually, sensitively, actively and consistently. According to studied features of the student’s groups didactic material on the theme “Ecological Chemistry of the Lithosphere” of the content module “Ecological Chemistry of Environmental Objects” was elaborated and its role and place in the structure of the educational process determined. Forms of work that involve the use of different cognitive functions are described and therefore contribute to their balanced development. It allows a person to be flexible in the unrestrained development of technological progress, to be open to different ways of obtaining information and perceiving it without resistance and stress.
Детально обговорюються аспекти стилів навчання за моделлю Р. Фелдера та Б. Соломан. Представлено результати дослідження навчальних переваг студентів Криворізького державного педагогічного університету спеціальності «014 Середня освіта (хімія)». Показано, що більшість студентів у групі – це ті, хто навчається візуально, сенситивно, активно та послідовно. Відповідно до визначених особливостей навчальних груп студентів розроблено дидактичний матеріал на тему «Екологічна хімія літосфери» змістового модуля «Екологічна хімія об'єктів довкілля» та визначено його роль та місце у структурі навчально-виховного процесу. Описано форми роботи, які передбачають використання різних пізнавальних функцій і тому сприяють їх збалансованому розвитку. Це дозволяє людині бути гнучким у нестримному розвитку технологічного прогресу, бути відкритим до різних способів отримання інформації та сприйняття її без опору та стресу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15221
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
e3sconf_icsf2020_10028.pdfОсновна стаття359,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.