Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorКовальов, Д. А.-
dc.date.accessioned2020-05-09T16:48:56Z-
dc.date.available2020-05-09T16:48:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / І. В. Пономаренко, Д. А. Ковальов // Інфраструктура ринку. – 2019. – Вип. 34. – С. 161-166. – Режим доступу: http://market-infr.od.ua/uk/34-2019uk
dc.identifier.issn2519-2868uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15183-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості розвитку цифрового маркетингу у сучасних умовах. Визначено вплив інновацій на діджиталізацію маркетингу та розробку відповідних інструментів у віртуальному середовищі. Окреслено основні тренди у смаках споживачів відносно контенту, що викликає необхідність створення та розміщення на веб-ресурсах компаній відео- та графічних матеріалів, обмежючи текстову інформацію невеликим обсягом. Визначено основні інструменти цифрового маркетингу, які виступають у якості ефективних засобів для побудови комунікацій між компаніями та їх цільовою аудиторією. Розкрито основні риси та специфіку використання кожного з інструментів в рамках реалізації комплексної маркетингової стратегії. Наведено деякі програмні продукти, що використвують для посилення ефективності застосування інструментів цифрового маркетингу. Представлено ландшафт соціальних медіа, що дає можливість персоналізувати контент, який орієнтований на конкретні групи потенційних клієнтів та потребує розміщення у цільових соціальних мережах.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены особенности развития цифрового маркетинга в современных условиях. Определено влияние инноваций на диджитализацию маркетинга и разработку соответствующих инструментов в виртуальной среде. Определены основные тренды во вкусах потребителей относительно контента, что вызывает необходимость создания и размещения на веб-ресурсах компаний видео- и графических материалов, ограничивая текстовую информацию небольшим объемом. Определены основные инструменты цифрового маркетинга, которые выступают в качестве эффективных средств для построения коммуникаций между компаниями и их целевой аудиторией. Раскрыты основные черты и специфика использования каждого из инструментов в рамках реализации комплексной маркетинговой стратегии. Приведены программные продукты, которые используются для усиления эффективности применения инструментов цифрового маркетинга. Представлен ландшафт социальных медиа, что дает возможность персонализировать контент, ориентированный на конкретные группы потенциальных клиентов, который требует размещения в целевых социальных сетях.uk
dc.description.abstractThe features of development of digital marketing in modern conditions are considered in the article. The influence of innovations on the digitization of marketing and development of appropriate tools in the virtual environment is determined. The main trends in consumer tastes regarding content are outlined, which necessitates the creation and placement of video and graphic material companies’ web resources, limiting textual information to a small amount. The basic digital marketing tools that act as effective tools for building communication between companies and their target audience are identified. The basic features and specifics of the use of each of the tools in the framework of the complex marketing strategy are revealed. Some software products that are used to enhance the effectiveness of digital marketing tools are presented. Search engine optimization (SEO) is an effective means of securing high position of company web resources (Top 5, Top 10) in search engines. Content marketing plays an important role on the Internet, since the vast majority of users search for some entertainment for the purpose of finding the best product or service, in solving work issues, in learning, etc. Email Marketing lets company communicates with potential customers by sending them emails. Social media marketing (SMM) is very important in today’s context as a large number of users use social media. A social media landscape is presented that allows company to personalize content that is targeted at specific groups of potential customers and requires placement on targeted social networks. Online advertising acts as an effective tool for reaching company target audience through the use of various types of advertising (contextual, display, spam, text, teaser advertising, landing page, etc.). Contextual advertising is a separate type of advertising that is related to the specificity of its reach to the target audience. Web analytics is a way of collecting and processing information regarding the activity of visitors to a company’s web resources. Mobile marketing has become widespread in today’s environment due to the significant increase in the number of mobile users.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectінструментиuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectвеб-ресурсиuk
dc.subjectцифровой маркетингuk
dc.subjectинструментыuk
dc.subjectИнтернетuk
dc.subjectкоммуникацииuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectвеб-ресурсыuk
dc.subjectdigital marketinguk
dc.subjecttoolsuk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectweb resourcesuk
dc.titleОсобливості використання основних інструментів цифрового маркетингуuk
dc.title.alternativeFeatures of using the main digital marketing instrumentsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorPonomarenko, Igor-
local.contributor.altauthorKovalov, Denys-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceІнфраструктура ринкуuk
local.sourceMarket Infrastructureuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.doi10.32843/infrastruct34-23uk
local.identifier.urihttp://market-infr.od.ua/uk/34-2019uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf420 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.