Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворянчикова, Світлана Євгенівна-
dc.contributor.authorГудкова, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-30T14:03:34Z-
dc.date.available2020-04-30T14:03:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДворянчикова С. Є. Застосування інтерактивних методів у навчанні студентів-нефілологів англійської та російської мов як іноземних / С. Є. Дворянчикова, Н. М. Гудкова // European Humanities Studies: State and Society. – 2019. – Issue 3 (II). – P. 87-99.uk
dc.identifier.issn2450-6486uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15160-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні основи і викладено практичний досвід застосування інтерактивних методів навчання на заняттях з англійської та російської мов як іноземних. Описується комплекс матеріалів, спрямованих на закріплення та активізацію лексики, розвиток адекватної реакції на розмовне мовлення носіїв мови.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются теоретические основы и излагается практический опыт использования интерактивных методов обучения на занятиях по английскому и русскому языкам как иностранным. Описывается комплекс материалов, направленных на закрепление и активизацию лексики, развитие адекватной реакции на разговорную речь носителей языка.uk
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical principles of interactive methods of teaching English and Russian as foreign languages and their practical experience. The set of materials focused on lexical replenishment and development of an adequate response to the oral speech are described. The use of interactive methods in the practice of teaching English and Russian as foreign languages allows to expand the active vocabulary of non-philological students with new lexical resource and speech models for topics, assures the acquiring and improvement of the rules of speech behavior in various simulated events such as social, professional or academic events. The educational strategy leads to a comfortable and friendly atmosphere in the classrooms while teaching languages for foreign and domestic students, increases the overall level of satisfaction with the results of language learning, and has a positive impact on the quality of education and the position of higher educational establishments in international cooperation.uk
dc.description.abstractArtykuł omawia podstawy teoretyczne i przedstawia praktyczne doświadczenia związane z wykorzystaniem interaktywnych metod nauczania na zajęciach języka angielskiego i rosyjskiego jako języków obcych. Opisuje zestaw materiałów mających na celu utrwalenie i aktywację słownictwa, rozwój odpowiedniej reakcji na język mówiony osoby która posługuje się językiem ojczystym.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтерактивний метод навчанняuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectметодика викладання англійської та російської мов як іноземнихuk
dc.subjectсуб’єкт навчанняuk
dc.subjectнавчально-методичний комплексuk
dc.subjectинтерактивный метод обученияuk
dc.subjectкоммуникацияuk
dc.subjectметодика преподавания английского и русского языка как иностранныхuk
dc.subjectсубъект обученияuk
dc.subjectучебно-методический комплексuk
dc.subjectinteractive teaching methoduk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectteaching methods of English and Russian as foreign languagesuk
dc.subjectsubject of learning activityuk
dc.subjecteducational and methodical complexuk
dc.subjectinteraktywna metoda nauczaniauk
dc.subjectkomunikacjauk
dc.subjectmetody nauczania języka angielskiego i rosyjskiego jako języków obcychuk
dc.subjectprzedmiot szkoleniauk
dc.subjectkompleks edukacyjny i metodycznyuk
dc.titleЗастосування інтерактивних методів у навчанні студентів-нефілологів англійської та російської мов як іноземнихuk
dc.title.alternativeПрименение интерактивных методов при обучении английскому и русскому языкам как иностранным студентов-нефилологовuk
dc.title.alternativeThe use of interactive methods in teaching English and Russian as foreign languages to non-philological training profile studentsuk
dc.title.alternativeZastosowanie interaktywnych metod w nauczaniu języka angielskiego i rosyjskiego jako języków obcych studentów cudzoziemców niefilologówuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorДворянчикова, Светлана Евгеньевна-
local.contributor.altauthorГудкова, Наталия Николаевна-
local.contributor.altauthorDvorianchykova, Svitlana-
local.contributor.altauthorHudkova, Nataliia-
local.contributor.altauthorDworianczykowa, Switłana-
local.contributor.altauthorHudkowa, Nataliia-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceEuropean Humanities Studies: State and Societyuk
local.sourceEuropejskie Studia Humanistyczne: Państwo i Społeczeństwouk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattia.pdf406,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.