Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, А. С.-
dc.date.accessioned2020-03-31T14:10:59Z-
dc.date.available2020-03-31T14:10:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДенисенко А. С. Управління брендом інноваційної продукції / А. С. Денисенко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 130-133.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15080-
dc.description.abstractВизначено принципи та запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління. Досліджено вплив корпоративної культури на формування бренда промислового підприємства.uk
dc.description.abstractОпределены принципы и предложен механизм бренд-ориентированного управления. Исследовано влияние корпоративной культуры на формирование бренда промышленного предприятия.uk
dc.description.abstractThe principles are defined and the mechanism of brand-oriented management is proposed. The influence of corporate culture on the formation of the brand of the industrial enterprise is researched.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectсистема управління підприємствомuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбренд-орієнтоване управління підприємствомuk
dc.subjectмеханізм управлінняuk
dc.subjectпринципи управлінняuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectсистема управления предприятиемuk
dc.subjectбренд-ориентированное управление предприятиемuk
dc.subjectмеханизм управленияuk
dc.subjectпринципы управленияuk
dc.subjectкорпоративная культураuk
dc.subjectenterprise management systemuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand-oriented enterprise managementuk
dc.subjectmanagement mechanismuk
dc.subjectmanagement principlesuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.titleУправління брендом інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeУправление брендом инновационной продукцииuk
dc.title.alternativeBrand management of innovative productsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorDenisenko, А.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2019_P130-133.pdf235,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.