Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНіфатова, О. М.-
dc.contributor.authorГрецька, О. А.-
dc.date.accessioned2020-03-31T13:47:30Z-
dc.date.available2020-03-31T13:47:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрецька О. А. Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марок / О. А. Грецька ; наук. кер. О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 122-129.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15079-
dc.description.abstractУ статті досліджено використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марок. Визначено місце ко-брендингу у системі управління маркетинговою діяльністю підприємства. Здійснено аналіз прикладів успішних великих партнерських брендових альянсів. Надано рекомендації щодо управління процесом ко-брендингу на підприємстві.uk
dc.description.abstractВ статье исследовано использование ко-брендинга как инструментария развития конкурирующих торговых марок. Определено место ко-брендинга в системе управления маркетинговой деятельностью предприятия. Осуществлен анализ примеров успешных партнерских брендовых альянсов. Даны рекомендации по управлению процессом ко-брендинга на предприятии.uk
dc.description.abstractThe article explores the use of co-branding as a tool for developing competing brands. The place of co-branding in the enterprise marketing management system has been determined. Examples of successful large partner brand alliances have been analyzed. Recommendations for managing the enterprise co-branding process are given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectко-брендингuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectбрендові альянсиuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectторговая маркаuk
dc.subjectбрендовые альянсыuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectлояльностьuk
dc.subjectco-brandinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand alliancesuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectloyaltyuk
dc.titleВикористання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокuk
dc.title.alternativeИспользование ко-брендинга как инструментария развития конкурирующих торговых марокuk
dc.title.alternativeUse of co-branding as a tool for developing competitive brandsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГрецкая, Е. А.-
local.contributor.altauthorНифатова, Е. М.-
local.contributor.altauthorHretska, O.-
local.contributor.altauthorNifatova, O.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P122-129.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.