Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогомаз, Д. І.-
dc.date.accessioned2020-03-31T13:06:37Z-
dc.date.available2020-03-31T13:06:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБогомаз Д. І. Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культури / Д. І. Богомаз // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали IV Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (5 грудня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 109-114.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15077-
dc.description.abstractУ статті аналізуються напрями формування певної системи поширення нових знань для забезпечення прискорення процесу трансформації інновацій і формування споживчої культури. Ефективного використання маркетингового інструментарію в частині просування нової продукції.uk
dc.description.abstractВ статье анализируются направления формирования определенной системы распространения новых знаний для обеспечения ускорения процесса трансформации инноваций и формирования потребительской культуры. Эффективного использования маркетингового инструментария в части продвижения новой продукции.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the directions of formation of a certain system of dissemination of new knowledge in order to accelerate the process of transformation of innovations and formation of consumer culture. Effective use of marketing tools in the promotion of new products.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпросування інноваційuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectспоживча культураuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectрозробкаuk
dc.subjectпродвижение инновацийuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectпотребительская культураuk
dc.subjectлояльностьuk
dc.subjectинновацииuk
dc.subjectразработкаuk
dc.subjectinnovation promotionuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectconsumer cultureuk
dc.subjectloyaltyuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.titleНапрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриuk
dc.title.alternativeНаправления формирования маркетинговой инновационной потребительской культурыuk
dc.title.alternativeDirections of formation of marketing innovative consumer cultureuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБогомаз, Д. И.-
local.contributor.altauthorBohomaz, D.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-12-05-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2019_P109-114.pdf531,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.