Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловкіна, Н. В.uk
dc.contributor.authorШутовський, Д. О.uk
dc.date.accessioned2016-04-25T08:51:42Z-
dc.date.available2016-04-25T08:51:42Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationГоловкіна Н. В. Інтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадження [Текст] / Н. В. Головкіна, Д. О. Шутовський // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 116-123.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1504-
dc.description.abstractУ статті розглянуто головні переваги інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій для спілкування з цільовими аудиторіями. Зроблені висновки щодо важливості координації і об’єднання всіх маркетингових зусиль організації і її дій з просування з метою забезпечення передавання єдиного послідовного і ефективного повідомлення.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются главные преимущества интегрированного подхода к маркетинговым коммуникациям для общения с целевыми аудиториями. Сделаны выводы о важности координации и объединения всех маркетинговых усилий организации и ее действий по продвижению с целью обеспечения передачи единого последовательного и эффективного сообщения.ru
dc.description.abstractThis article has described main advantages an integrated approach to marketing communications. Each element of the communications mix should integrate with other tools of the communications mix so that a unified message is consistently reinforced in a cost effective manner.en
dc.languageuk
dc.subjectintegrated marketing communicationsen
dc.subjectpersonal salesen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникацииru
dc.subjectперсональные продажиru
dc.subjectсвязи с общественностьюru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectстимулирование сбытаru
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectперсональні продажіuk
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації організації: головні переваги впровадженняuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGolovkina, N.en
local.contributor.altauthorShutovskij, D.en
local.contributor.altauthorГоловкина, Н. В.ru
local.contributor.altauthorШутовский, Д. А.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (72)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V72_P116-123.pdf260,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.