Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2020-03-20T16:11:33Z-
dc.date.available2020-03-20T16:11:33Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукції / О. А. Біловодська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. – 2019. – № 3 (94). – С. 138-145.uk
dc.identifier.issn2409-6873uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15049-
dc.description.abstractМета статті полягає в оцінюванні логістичного потенціалу Полтавської області в руслі комерціалізації інноваційної продукції. Статтю присвячено аналізу кожної складової логістичного потенціалу регіону, а також індексу ефективності логістики для України. Вирішення поставлених у статті завдань здійснено за допомогою таких загальнонаукових і спеціальних методів дослідження: аналізу, синтезу, системного та діалектичного підходів, узагальнення, статистичного аналізу. Виконано аналіз значень індексу ефективності логістики в розрізі показників (прикордонний контроль, інфраструктура, міжнародні перевезення, якість логістичних послуг і компетентність, відстеження і доставка, своєчасність доставки), що сприяє побудові надійного ланцюга поставок для комерціалізації інноваційної продукції на рівні окремих підприємств. За сформованим набором показників кожної складової логістичного потенціалу (транспортного, людських ресурсів, споживчо-збутового, сервісного, просторового та транзитного), що впливає на успішність комерціалізації інноваційної продукції, здійснено оцінювання Полтавського регіону на підставі статистичних даних 2016-2018 рр. Результати виконаних досліджень можуть бути застосовані промисловими підприємствами України для виявлення можливостей подальшого розвитку логістичного забезпечення регіональних ринків збуту.uk
dc.description.abstractЦель статьи заключается в оценивания логистического потенциала Полтавской области в русле коммерциализации инновационной продукции. Статья посвящена анализу каждой составляющей логистического потенциала региона, а также индекса эффективности логистики для Украины. Решение поставленных в статье задач осуществлено с помощью таких общенаучных и специальных методов исследования: анализа, синтеза, системного и диалектического подходов, обобщения, статистического анализа. Выполнен анализ значений индекса эффективности логистики в разрезе показателей (пограничный контроль, инфраструктура, международные перевозки, качество логистических услуг и компетентность, отслеживание и доставка, своевременность доставки), что способствует построению надежной цепи поставок для коммерциализации инновационной продукции на уровне отдельных предприятий. С помощью сформированного набора показателей каждой составляющей логистического потенциала (транспортного, человеческих ресурсов, потребительски-сбытового, сервисного, пространственного и транзитного), которые влияют на успешность коммерциализации инновационной продукции, выполнена оценка Полтавского региона на основании статистических данных 2016-2018 гг. Результаты выполненного исследования могут быть применены промышленными предприятиями Украины для выявления возможностей дальнейшего развития логистического обеспечения региональных рынков сбыта.uk
dc.description.abstractThe purpose of the article is to evaluate the logistical potential of Poltava region in the context of commercialization of innovative production. The article is devoted to the analysis of each component of the logistics regional potential, as well as to the logistics efficiency index for Ukraine. The tasks set in the article are solved with the help of such general scientific and special methods of research: analysis, synthesis, systemic and dialectical approaches, generalizations, statistical analysis. The analysis of the values of the logistics efficiency index in terms of indicators: border control, infrastructure, international transportation, quality of logistics services and competence, tracking and delivery, timeliness of delivery), which helps to build a reliable supply chain for commercialization of innovative production at the level of individual enterprises. Based on the set of indicators of each component of logistics potential (transport, human resources, consumer, service, spatial and transit), which affects the success of commercialization of innovative production, the Poltava region was estimated on the basis of statistical data 2016-2018. The results of the conducted research can be applied by industrial enterprises of Ukraine to identify opportunities for further development of logistical support for regional markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectлогістичний потенціалuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectкомерціалізаціяuk
dc.subjectінноваційна продукціяuk
dc.subjectрегіонuk
dc.subjectлогистический потенциалuk
dc.subjectоцениваниеuk
dc.subjectкоммерциализацияuk
dc.subjectинновационная продукцияuk
dc.subjectрегионuk
dc.subjectlogistic potentialuk
dc.subjectevaluationuk
dc.subjectcommercializationuk
dc.subjectinnovative productionuk
dc.subjectregionuk
dc.titleПрикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукціїuk
dc.title.alternativeПрикладные основы оценивания логистического потенциала как фактора успешной коммерциализации инновационной продукцииuk
dc.title.alternativeThe foundation’s principles to the evaluating the logistical potential as a factor in the successful commercialization of innovative productionuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні наукиuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
біловодська_3.pdf589,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.