Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : [80] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До колекції увійшли дослідження молодих учених з актуальних питань розвитку підприємницьких ініціатив на базі освітньо-інноваційної інтерактивної платформи.

  • Секція 1. Підприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвитку
  • Секція 2. Маркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціатив
  • Секція 3. Сталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесу
  • Секція 4. Сучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знань
  • Секція 5. Міжнародне правове забезпечення розвитку студентських підприємницьких ініціатив

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 80
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Розвиток рухових якостей студентів спеціальної медичної групи засобами фітнесуПаришкура, Ю. В.; Єськова, Д. С.
2019Система мотивації персоналу як фактор розвитку організаціїЩербак, В. Г.; Георгієва, В. В.; Отуя, Омака Стефані
2019Становлення та розвиток оподаткування нерухомого майна в УкраїніМягких, І. М.; Войнілович, А. О.
2019Лізинг як ефективне джерело фінансування промислових підприємствМоргулець, О. Б.; Бабій, К. О.
2019Cross-functionality staff as one of the methods of increasing labor productivity at the enterpriseDovbush, V. I.; Kuzmenko, B.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2019Применение метода фокальных объектов при проектировании новых позиций в ассортименте предприятий по изготовлению одеждыЧубукова, О. Ю.; Шкут, Д. М.
2019Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"Ніфатова, О. М.; Шенєва, А. С.
2019Розвиток Luxury обслуговування клієнтів на підприємствах індустрії модиЩербак, В. Г.; Свінціцька, Н. Г.
2019Переваги використання інтернет-маркетингу для розвитку малого бізнесуПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Розробка конкурентної стратегії ТОВ "НВО "ЕКМА-СТО"Довбуш, В. І.; Левицька, Д. Р.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M. S.; Zheltov, E.
2019Управління брендом інноваційної продукціїДенисенко, А. С.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 80