Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14994
Назва: | Розробка дидактичних ігор з використанням текстильних матеріалів для дітей з відхиленням у розвитку |
Інші назви: | Elaboration of didactic games with the use of textile materials for children with deviations in development |
Автори: | Супрун, Н. П. Скрипченко, А. Г. |
Ключові слова: | текстильні матеріали дидактичні ігри сенсорна чутливість просторові уявлення діти з відхиленнями у розвитку textile didactic games sensory sensitivity spatial representations children with deviations in development |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Супрун Н. П. Розробка дидактичних ігор з використанням текстильних матеріалів для дітей з відхиленням у розвитку [Текст] / Н. П. Супрун, А. Г. Скрипченко // Легка промисловість. - 2018. - № 3. - С. 44-50. |
Source: | Легка промисловість |
Короткий огляд (реферат): | В роботі використано методики конфекціювання текстильних матеріалів на виріб певного призначення та занять з сенсорного виховання дітей. На основі проведених досліджень сформовано концепцію створення дидактичних ігор, призначених для вправ на тренування тактильних та зорових відчуттів для занять з дітьми з відхиленнями у розвитку. Накопичення сенсорних уявлень у процесі спеціальних занять вчать основам співвіднесення предметів за зовнішніми ознаками – за величиною, формою, положенню в просторі, сприяють створенню та гармонізації середовища, що оточує дитину, розвивають дрібну моторику рук, позитивно впливають на психіку. Наочні посібники з текстилю виконані з урахуванням уподобань дітей відносно кольорової гами оточуючих предметів та декоративного оздоблення. Сформульовані основні вимоги до дидактичних ігор, призначених для психічного розвитку дітей з особливими потребами. На основі визначених вимог для вправ на тренування тактильних відчуттів розроблено широкий ряд текстильних посібників-іграшок, виконаних з використанням матеріалів із різко відмінною фактурою, які розрізняються органолептично – на дотик, за вагою, за ступенем м’якості. Практична значущість роботи поля у виготовленні широкого асортименту «текстильних посібників» у вигляді плоских та об’ємних фігур, виконаних з різних матеріалів з різними наповнювачами. Їх використання в процесі занять розвиває сенсорну чутливість, розпізнавальні та просторові уявлення дітей з особливими потребами. Для групових занять дітей розроблено ряд об’ємних фігур, які кріпляться на деталях одягу. To establish basic requirements and develop didactic textbooks for exercises with children with deviations in development. The method of confectioning of materials for a product of a certain purpose and method of training of childrens sensory education were used in the work. On the basis of the made research, the concept of creating of didactic games for training exercises for tactile and visual sensations for children with deviations in development has been formed. The accumulation of sensory perceptions in the process of special studies teach for the basics of correlating of objects according to their external signs - in size, shape, position in space, contribute to the creation and harmonization of the environment surrounding the child, develop fine motor skills of hands, have a positive effect on the psyche. Visual didactic textile textbooks, which was made, are taking into account the preferences of children regarding in the color range of surrounding objects and decorative finishes. The main requirements for didactic textile games for the mental development of children with special needs are formulated. Based on certain requirements for tactile sensation training exercises, a wide range of textile toy aids has been developed, with the use of materials with a dramatically different texture, differ in organoleptic - by touch, by weight, by degree of softness. The practical importance of the work consists in the manufacture of a wide range of “textile aids” in the form of flat and volumetric figures made of various materials with various fillers. Their use in the process of training develops sensory sensitivity, cognitive and spatial representations of children with special needs. For group trainings of children, a number of three-dimensional figures have been developed, which are mounted on the details of clothing. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14994 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал «Легка промисловість» Наукові публікації (статті) Кафедра технології моди (ТМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
LP_2018_N3_P044-050.pdf | 665,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.