Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14908
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Полєтаєва, Ганна | uk |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T19:54:12Z | - |
dc.date.available | 2020-02-11T19:54:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Полєтаєва Г. Н. Етапи розвитку художньо-виразних складових комп'ютерних ігор [Текст] / Г. Н. Полєтаєва // Art and Design. - 2019. - № 4 (08). - С. 91-98. | uk |
dc.identifier.issn | 2617-0272 | - |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14908 | - |
dc.description.abstract | Метою статті є визначити основні аспекти розвитку комп'ютерної гри в системі технологічного мистецтва, описати хронологічні етапи розвитку художньої складової твору і форми організації сюжетної послідовності ігор. В роботі використані метод художньо-стилістичного аналізу для виявлення основних тенденцій використання художньої виразності, порівняльно-описовий метод для аналізу художньо-виразного рішення комп'ютерних ігор. Розглянуто технічну еволюцію ігрового середовища для визначення етапів розвитку складових комп'ютерної гри, що дає змогу визначити хронологічні обмеження для створення творів визначеної області технологічного мистецтва. Проведено аналіз засобів виразності комп'ютерних ігор та виявлено, що прийоми і художні засоби традиційних мистецтв стають важливою частиною періоду засвоєння, а саме: виразність дії від першої особи, режисура та музична складова ігор. Ці засоби у сукупності визначають дизайн ігрового контенту. Розглянуто напрями художньої складової комп'ютерних ігор: лінійна схема послідовності дій, нелінійна дія та компонент "стихійності", які формують єдине художнє середовище. Простежено вплив художньо-образних засобів на дизайн комп'ютерних ігор та виявлено загальні закономірності розробки комп'ютерних ігор в інтерактивному віртуальному середовищі. Отримані результати можуть бути використані для розробки художньо-виразних складових комп'ютерних ігор, що дає можливість для створення якісного продукту технологічного мистецтва. | uk |
dc.description.abstract | Целью статьи является определить основные аспекты развития компьютерной игры в системе аудиовизуальных искусств, описать хронологические этапы развития художественной составляющей произведения и формы организации сюжетной последовательности игр. В работе использованы метод художественно-стилистического анализа для выявления основных тенденций использования художественной выразительности, сравнительно-описательный метод для анализа художественно-выразительного решения компьютерных игр. Рассмотрена техническая эволюция игровой среды для определения этапов развития составляющих компьютерной игры, что позволяет определить хронологические ограничения для создания произведений определенной области аудиовизуального искусства. Проведен анализ средств выразительности компьютерных игр и выявлено, что приемы и методы традиционных искусств становятся важной частью периода усвоения, а именно: выразительность действия от первого лица, режиссура и музыкальная составляющая игр. Эти средства в совокупности определяют уникальную атмосферу произведения. Рассмотрены направления художественной составляющей компьютерных игр: линейная схема последовательности действий, нелинейная действие и компонент "стихийности", которые формируют единое художественное среду. Прослежено влияние художественно-образных средств на дизайн компьютерных игр и выявлены общие закономерности разработки компьютерных игр в интерактивном виртуальной среде. Полученные результаты могут быть использованы для процесса разработки художественно-выразительных составляющих компьютерных игр и дают возможность для создания качественного продукта технологического искусства. | ru |
dc.description.abstract | The aim of the article is to determine the main aspects of the development of a computer game in the system of audiovisual arts, to describe the chronological stages of the development of the artistic component of the work and the organization forms of the plot sequence of games. In this work, we used the method of artistic and stylistic analysis to identify the main trends in the use of artistic expressiveness, a comparatively descriptive method for analyzing the artistic and expressive solution to computer games. The technical evolution of the gaming environment for determining the stages of development of the components of a computer game is considered, which allows you to clearly define the chronological restrictions for creating works of a certain area of audiovisual art. The analysis of the means of expressiveness of computer games is carried out and it is revealed that the techniques and methods of traditional arts become an important part of the assimilation period, namely: expressiveness of first-person action, directing and musical component of games. These funds together define the unique atmosphere of the work. The directions of the artistic component of computer games are considered: a linear diagram of the sequence of actions, non-linear action and the component of "spontaneity" that form a single artistic environment. The influence of artistic-figurative means on the design of computer games is traced and the general patterns of the development of computer games in an interactive virtual environment are revealed. The results can be used for the development of artistic and expressive components of computer games, which make it possible to create a high-quality product of technological art. | en |
dc.language | uk | - |
dc.subject | комп'ютерні ігри | uk |
dc.subject | віртуальна реальність | uk |
dc.subject | еволюція | uk |
dc.subject | технологічне мистецтво | uk |
dc.subject | художні засоби | uk |
dc.subject | аудіовізуальне мистецтво | uk |
dc.subject | компьютерные игры | ru |
dc.subject | виртуальная реальность | ru |
dc.subject | эволюция | ru |
dc.subject | технологическое искусство | ru |
dc.subject | художественные средства | ru |
dc.subject | аудиовизуальное искусство | ru |
dc.subject | computer games | en |
dc.subject | virtual reality | en |
dc.subject | evolution | en |
dc.subject | technological art | en |
dc.subject | artistic means | en |
dc.subject | audiovisual art | en |
dc.title | Етапи розвитку художньо-виразних складових комп'ютерних ігор | uk |
dc.title.alternative | Stages of development of artistically-expressive components of computer games | - |
dc.title.alternative | Этапы развития художественно-выразительных составляющих компьютерных игр | - |
dc.type | Article | - |
local.contributor.altauthor | Полетаева, А. Н. | ru |
local.contributor.altauthor | Polietaieva, H. N. | en |
local.subject.section | Мистецтвознавство. Технічні науки | uk |
local.source | Art and Design | uk |
local.source.number | № 4 (08) | uk |
local.identifier.doi | 10.30857/2617-0272.2019.4.8 | - |
local.subject.method | 0 | - |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Art and Design |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
artdes_2019_N4_P091-098.pdf | 591,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.